طراحی سایت

افزایش ترافیک و بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت

چگونه بازدید سایت خود را به 100,000 بازدید عالی در ماه برسانیم.

در این مقاله ما بررسی می کنیم که چطور می توانیم بازدید سایت خود را از طریق استراتژی محتوا وسئو سایت بدون صرف حتی 1000 تومان برای تبلیغات افزایش دهیم.

ترکیب استراتژی محتوا و سئو و بهینه سازی سایت با روش های اصولی می تواند نتایج خیره کننده ای از نظر ترافیک سایت و افزایش بازدید سایت به وجود آورد.

 

منابع ترافیک سایت

 

منابع ترافیک رقبای خود را شناسایی کنید و سعی کنید از سایت هایی که رقبای شما لینک گرفته اند، لینک بگیرید. یکی از سایت هایی که می توانید از طریق ان منابع ترافیک سایت را بسنجید، آلکسا می باشد.

چطور بازدید سایت خود را افزایش دهیم


این روش یکی از روش های سئو هم می باشد. یک سری از کلمات کلیدی در بازه گسترده ولی مرتبط با سایت خود را شناسایی کنید و در مورد هر یک مقاله ای بنویسید و سعی کنید در هر مطلبی که می نویسید از این کلمات استفاده کنید و به هم لینک دهید. برای این کار می توانید از افزونه های مرتبط با سیستم مدیریت محتوای خود کمک بگیرید.

 

سئو سایت و بهینه سازی سایت

سئو سایت می تواند باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو شود. بیش از 90 درصد بازدید کنندگان از طریق موتورهای جستجو به سایت ما می آیند.

طراحی یک استراتژی محتوا

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا و مطلب گذاری سایت خود را مشخص کنید. محتوایی که شما می نویسید باید از هر نظر مطابق با میل کاربر باشد. در تولید محتوا و طراحی سایت خود حتما بسته به موضوع مقاله ، رنک ، فونت و ... مناسبی انتخاب کنید.

ایجاد خبرنامه در سایت

یک خبرنامه تخصصی در سایت خود ایجاد کنید و علایق کاربران خودرا شناسایی کنید و همیشه از بروز رسانی سایت آن ها را با خبر کنید.

 

فعالیت در انجمن ها و شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش اساسی در سئو و بازدید سایت بازی می کنند. شما نیز می توانید انجمن مرتبط با موضوع فعالیت خود را شناسایی کرده و شروع به فعالیت کنید. حتما در انجمن ها امضاء خود را فعال نمایید. درج عکس در امضا و لینک دادن به سایتتان باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد.

 

عدم استفاده از ترافیک های مجازی

به هیچ عنوان از سایت های تبادل بازدید و ایجاد کننده ترافیک مجازی استفاده نکنید. بازدید کننده ای که این گونه سایت ها می فرستند جدا از اینکه هیچ ارزشی برای شما ندارند باعث اسپم شناخته شدن سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود. توجه کنید با توجه به الگوریتم جدید گوگل به هیچ عنوان سایت هایی که اسپم شناخته شوند در نتایج جستجو نمایش داده نخواهند شد. بدین ترتیب شما بزرگترین بازاریاب سایت خود را از دست می دهید.

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید