طراحی سایت


طراحی سایت آموزشی و نکات


طراحی سایت آموزشی می تواند به منظور آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، اشتراک گذاشتن فایل های آموزشی و دیگر منظورها صورت پذیرد. سایت های آموزشی کاربران خاص با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند فلذا در طراحی سایت آموزشی درنحوه آموزش هرچه بهتر مطالب به افراد می بایست تلاش نمود. حال چه نکاتی را در طراحی سایت آموزشی می بایست رعایت نمود.


طراحی سایت آموزشی و اشتراک فایل

یکی از قابلیت های برجسته در طراحی سایت آموزش، قابلیت آپلود فایل از بستر سایت آموزشی می باشد. بارگذاری فایل های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های تصویری تمامی مواردی است که در طراحی سایت آموزشی می بایست پیاده سازی شود.


طراحی سایت آموزشی و کلاس آنلاین

با پیشرفت های تکنولوژی اجرای کلاس های آموزشی آنلاین یکی از قابلیت های مورد توجه در طراحی سایت آموزشی می باشد. برگزاری این کلاس ها با ورود کاربران به پنل امنیتی خاص و وارد نمودن نام کاربری و پسورد خواهد بود. فلذا تحت این شرایط امکانات امنیتی در طراحی سایت آموزشی می بایست مبذول گردد. قابلیت برگزاری این کلاس ها می تواند همراه با صدا و تصویر باشد که می بایست متناسب با نیاز طراحی سایت آموزشی ما فراهم شود.

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی و اطلاع رسانی

یکی ازفاکتورهای اصلی در طراحی سایت آموزشی وجود تابلو اعلانات به منظور اطلاع رسانی از جلسات و موضوعات آموزشی می باشد که در طراحی سایت آموزشی می بایست در بخش مناسب و مورد توجه کاربر قرار گیرد.

برای شرکت در کلاس آموزش طراحی سایت نونگار روی لینک آموزش طراحی سایت کلیک کنید

طراحی سایت آموزشی و نکات