طراحی سایت


طراحی سایت شبکه اجتماعی

امروزه با فراگیر شدن اینترنت زندگی و روابط افراد یک جامعه و حتی چند کشور رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است. روزانه افراد بسیاری بااستفاده از شبکه های اجتماعی که نسل جدیدی از وب سایت ها هستند با یکدیگر تعامل برقرار می کنند. طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی کمی متفاوت تر از بقیه سایت ها بوده و باید دارای امکانات و ویژگی های خاصی از جمله استفاده از الگوریتم های بسیار پیشرفته تر باشد. این سایت ها نیازمند دکمه هایی مثل دعوت دوستان، لایک و به اشتراک گذاری مطالب هستند. همچنین دارای گالری عکس، سیستم های فروشگاهی و نظر خواهی، رای گیری، انجمن های پیشرفته، چند زبانه سازی وب سایت، به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو بین کاربران و ... می باشند. طراحی وب سایت شبکه های اجتماعی نیاز به تخصص بالا دارد.

طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی

چه فاکتورهای در طراحی سایت شبکه اجتماعی می بایست لحاظ شود؟سایت های شبکه اجتماعی به موجب امکاناتی که برای کاربران خود در نظر می گیرند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در طراحی سایت شبکه اجتماعی قابلیت هایی مانند پروفایل سازی، اشتراک متن، تصویر، ویدیو ، امکان کامنت گذاشتن و غیره وجود دارد. حال در طراحی سایت شبکه اجتماعی چه فاکتورهای اساسی را می بایست لحاظ نمود.

طراحی سایت شبکه اجتماعی

طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت شبکه اجتماعی ، قابلیت اشتراک فایل صوتی ، تصویری، گرافیکی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. قرار دادن قابلیت های برنامه نویسی در طراحی سایت شبکه اجتماعی به منظور آپلود فایل بسیار حائز اهمیت می باشد. کاربران شبکه اجتماعی مایل می باشند در پروفایل خود و در طراحی سایت شبکه اجتماعی این قابلیت درج شده باشد.

طراحی سایت شبکه اجتماعی و سئو

طراحی سایت شبکه اجتماعی و سئو

مطالب به اشتراک گذاشته در شبکه های اجتماعی گاهی مطالب سودمندی خواهند بود و برای کاربران اینترنت سودمند خواهد بود. بدین منظور در طراحی سایت شبکه اجتماعی مبحث سئو نیز مطرح می شود تا اطلاعات به اشتراک گذاته شده در اختیار دیگران کاربران قرار گیرند.