طراحی سایت فروشگاهی پلتفرمی آنلاین است که امکان خرید غیر حضوری برای افراد جامعه را فراهم میکند. با طراحی سایت فروشگاهی دیگر نیازی به صرف زمان و انرژی در مسیر و جستجو در فروشگاه نیست. امروزه شبکه های اجتماعی روش های زیادی برای کسب درآمد به وجود آورده اند که امکان معرفی شبکه های اجتماعی در وب سایت نیز وجود دارد. خرید از طراحی سایت فروشگاهی باعث صرفه جویی در زمان مشتریان می شود به علاوه مشتریان شما می توانند از هر نقطه از کشور باشند به این ترتیب حجم فروش افزایش می یابد. اگر بخواهیم نمونه سایت فروشگاهی موفق مثال بزنیم دیجی کالا از معروف ترین‎ها است.
طراحی وب سایت فروشگاهی

اگر قصد شروع دیجیتال مارکتینگ را دارید نباید از ساخت سایت فروشگاهی غافل شوید. طراحی سایت فروشگاهی در زمینه گسترش شرایط اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از دلایلی که کارفرمایان اشتیاق زیادی به طراحی سامانه فروشگاهی پیدا کرده استقبال کاربران اینترنتی و مشتریان به خرید آنلاین می باشد.
خرید از طراحی سایت فروشگاه تنها به خرید غیر حضوری ختم نمیشود. از انجایی که در ساخت فروشگاه اینترنتی کارفرما و مشتری امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند پس هنوز هم ویژگی خرید حضوری پا برجاست. در طراحی سایت فروشگاهی میتوان آدرس مراجعه حضوری را از پشتیبان یا صفحه مرتبط به دست آورد و خرید خود را حضوری انجام دهید.

امکان خرید آنلاین برای مشتریان اینترنتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی با طراحی نرم افزار و راه اندازی یک اتوماسیون ایجاد میشود. در طراحی سایت فروشگاهی سوالی در مورد توضیحات و نحوه استفاده کالاها ندارید چرا که در فروشگاه اینترنتی بخش مخصوصی برای توضیحات،کاربرد، نحوه استفاده و رنگ بندی تعبیه میشود تا خریدی آسان داشته باشید. یکی از دلایلی که فروش اینترنتی روی کار آمده و مورد استقبال قرار گرفته همین کامل بودن امکانات و بخش‎ها میباشد. با طراحی قدرتمند فروشگاه اینترنتی جلب رضایت مشتریان در طراحی سایت فروشگاهی کار آسانی میشود. شرکت نونگار پردازش بهترین روش‎ها و اصول طراحی سایت فروشگاهی را گردآورده کرده است و در اختیار کارفرمایان عزیز ارائه میدهد

تعدادی از نمونه کارهای شرکت نونگار

مشتریان نام‌آشنایی که به نونگار اعتماد کرده‌اند
  • مجموعه رایان صدا

    مجموعه رایان صدا

  • فروشگاه اینترنتی یدکی مارکت

    فروشگاه اینترنتی یدکی مارکت

  • خانه سیم کارت

    خانه سیم کارت

  • خدمات بیمه حامیگر

    خدمات بیمه حامیگر

  • شرکت ایده آفرینان تندرستی (همراه فیت )

    شرکت ایده آفرینان تندرستی (همراه فیت )

  •  بیمه نوین

    خدمات بیمه نوین

  • گالف دارو

    گالف دارو

  • شیمی گران فردا

    شیمی گران فردا

  • به نشان

    به نشان

  • فود بامزه

    فود بامزه

  • صدابازار

    صدابازار

  •  بانک آگهی

    بانک آگهی

طراحی وب سایت فروشگاهی انواع مختلفی دارد اما در ادامه آن ‌ها را بیان می کنیم .
طراحی سایت فروشگاهی کالای دیجیتال: این نوع کالاها حضور فیزیکی ندارند و به صورت دیجیتالی مورد استفاده قرار میگیرند. مانند پادکست،فیلم آموزشی و یا پی دی اف کتاب مورد نظرتان که به صورت مجازی خرید میکنید. در این روش پس از پرداخت مبلغ کالا فایل مربوطه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کالاهای فیزیکی: طراحی سایت فروشگاهی برای کالاهای فیزیکی معرف حضور تمام کاربران میباشد. در این روش کاربر محصول مورد نظر را انتخاب می کند و با استفاده از بخش‎های مربوطه که ذکر شدند جزییات را مورد بررسی قرار میدهد. چون امکان لمس کالا در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد جزییات باید به قدری کامل باشد که کاربر پس از دریافت بسته از خرید خود راضی باشد.
معرفی بهتر و موثرتر برای هر کسب و کاری
آیا می دانید تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر وب سایت‎ها در چیست؟ در ادامه مقاله با ما باشید تا به بررسی تفاوت‎های وب سایت فروشگاهی و سایرین بپردازیم.
بررسی میزان فروش به صورت سالیانه، ماهیانه و هفتگی اهیمت زیادی دارد. به علاوه مطلوب است که بررسی کنید اغلب مشتریان شما چگونه و از طریق چه شبکه‎هایی جذب میشوند. در طراحی سایت فروشگاهی امکان بررسی این آمار وجود دارد.
همانطور که گفتیم جزییات هر محصول در طراحی سایت فروشگاهی به طور دقیق باید باید ذکر شود. اما در سایت‎های دیگر اینچنین نیست. برای مثال در سایت شرکتی شما موظفید شرحی مختصر از خدمات خود بیان کنید و هر از چند گاهی مقالات یا ویدئوهای مرتبط تولید کنید. اما وب سایت‎های خبری و سامانه آگهی رسیدگی بیشتری نیاز دارند و می بایست داده‎ها را در لحظه وارد کرد.
مشتریان فروشگاه اینترنتی شما تمایل دارند هر چه سریعتر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. از این رو میبایست بخش جستجو سریع را به بالای صفحه اضافه کنید تا مشتری از وبسایت راضی باشد. همچنین فیلترینگ قسمت منو باید کامل و جزیی باشد تا کاربر میان محصولات شما سردرگم نشود. از بهینه سازی سایت فروشگاهی غافل نشوید تا از رقیبان جلو بیوفتید.
مزایا
1. ایجاد حس رضایت بیشتر در مشتری با ارائه خدمات برتر
2. توجه به نیازهای مشتری با توجه به بازار جهانی
3. فروش و ارائه خدمات نامحدود در تمام شبانه روز
4. کم کردن هزینه‌‎های راه اندازی مشاغل با فروشگاه اینترنتی
5. حذف هزینه‎های مربوط به نیروی انسانی
انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی
اینستاگرام فیلتر شده و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین فروش خود را از دست داده اند. با فیلتر شدن اینستاگرام آنلاین شاپ ها رو به نابودی رفته اند و به دنبال آن افرادی که از این طریق درآمد داشتند منبع درآمد خود را از دست داده اند. البته جاب تعجب نیست همواره این مشکل برای شبکه های اجتماعی بوده است. در تمام طول تاریخ هیچ کدام از شبکه های اجتماعی پایدار نبوده اند.
برای اینکه با چنین اتفاقاتی زحمات چندین ساله شما یک شبه به باد نرود باید از پلتفرمی پایدار و همیشگی استفاده کنید. طراحی سایت فروشگاهی همواره از قدیم وجود داشته است. اگر هنوز اقدام به طراحی سایت نکرده اید هنوز هم برای انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی دیر نیست. با انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی نه تنها مخاطبان فروشگاه خود را نگه میدارید بلکه به دلیل گستردگی بیشتر سایت فروشگاهی مشتریان جدید و بیشتری کسب میکنید.

ساخت سایت فروشگاهی

برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاهی برای افرادی که به اصول کدنویسی آشنا نیستند کار ساده‏ای نیست اما پایان ماجرا هم نیست. امروز ابزارهای متعددی به وجود آمده اند که به افراد مبتدی و حتی کسانی که دانش تخصصی ندارند هم اجازه ساخت سایت میدهد. کافی است یک لپتاپ یا کامپیوتر داشته باشید و به اینترنت وصل شوید در ادامه با استفاده از سایت سازهای موجود در کوتاه‎ترین زمان با کمترین هزینه امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را دارید.
نکته بسیار مهمی که قبل از راه اندازی طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید این است که از خود بپرسید هدف شما از ساخت سایت فروشگاهی چیست؟ محصول یا کالای قابل فروشتان چیست؟ پرداخت و ارسال برای مشتری چگونه انجام میشود؟ پس از یافتن پاسخ این سوالات استراتژی بازاریابی خود را به کار بگیرید.
در طراحی سایت فروشگاهی برای درآمد زایی بیشتر و افزایش اعتبار فروشگاه اینترنتی خود باید اصول طراحی سایت فروشگاهی و اهمیت آن را جدی بگیرید. در اصول طراحی سایت فروشگاهی به چگونگی فروش آنلاین و نحوه افزایش اعتبار و درامد از این طریق پرداخته ایم. برای مقایسه بهتر می توانید اصول ذکر شده را در چند سایت فروشگاهی موفق مشاهده کنید تا مقایسه ملموس تری داشته باشید.

چگونه به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم؟

امروزه در جهانی که زندگی می‌کنیم که استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای کار های مختلفی ضروری شده است، به گونه ای که بیشتر افراد یا بهتر بگوییم حداکثر افراد خرید های خود را اینترنتی انجام می دهند و حتی بیشتر کارهای خود را اینترنتی و بدون مراجعه به محل مورد نظر، انجام می‌دهند. البته که، هرچه تکنولوژی بیشتر پیشرفت کند و انسان بتواند نیاز های خود را در زمان کمتری برطرف سازد، بسیار بهتر خواهد بود اما باید بدانیم چگونه به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم؟
اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی در وهله اول برای خریداران بسيار مهم می شود زیرا اگر افراد نتوانند به فروشگاه اینترنتی که انتخاب میکنند اعتماد کافی داشته باشند ممکن است ضرر و زیان های فراوانی به آنها وارد شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر جهان به وجود آمده اند که هم فروش های داخلی و هم فروش هایی به سراسر جهان دارند به همین ترتیب افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند می توانند خرید های خود را ثبت کرده و در مدت زمان معین آنها را دریافت کنند. فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت پیج هایی در شبکه های اجتماعی یا به صورت سایت ها طراحی شوند که افراد با دیدن عکس و اطلاعات محصول بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
مسئله پر تنشی که این روز ها همه افراد را درگیر می کند اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی است زیرا اگر نتوان به فروشگاه اینترنتی اعتماد کافی داشت، خسارت های وارد شده را به سختی می توان جبران کرد. قطعاً یکی از مواردی که انسان ها را برای خرید اینترنتی دچار شک و تردید می کند، اعتماد کردن به این فروشگاه ها است اما اگر برای خرید ها اینترنتی اصول و قوانینی را در نظر بگیریم بهتر می توان خرید را انجام داد و کالای مورد نظر خود را در همان وضعیتی که انتظار می‌رود دریافت کرد. وقتی سعی می کنیم با استفاده از موبایل ها یا تبلت ها و لپ تاپ های خود، به صورت اینترنتی خرید هایی را انجام دهیم قطعاً باید به مواردی توجه کنیم که نشان می‌دهد آن فروشگاه قابل اعتماد است و می تواند کالای مورد نظر ما را به صورت صحیح برای ما ارسال کند.
برخی فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان یا در یک کشور بسیار معروف و محبوب هستند و اعتبار و اعتماد آنها ثابت شده است، اگر بتوانیم خرید های خود را از این فروشگاه ها انجام دهیم قطعاً نتیجه بهتری میگیرم و ما را به هدف مورد نظر خواهد رساند. اما گاهی می خواهیم از فروشگاه هایی خرید کنیم که در مورد آن ها اطلاعات زیادی نداریم پس چگونه باید اعتماد کافی را به دست آوریم؟ چندین اصل برای اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در ادامه در مورد آن ها بحث خواهیم کرد.

اصول مهم در اعتماد به فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی که آن ها را برای خرید کردن انتخاب می کنیم باید دارای اصول و فاکتور های خاصی باشند که اعتماد سازی را به حداکثر می رساند و خريداران را به خرید های هرچه بیشتر ترغیب می‌ کند. از مهمترین این فاکتور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. وجود نماد الکترونیک برای آن سایت : یک نماد اعتبار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت های دارای اعتبار ارائه می شود که میزارن اعتبار این سایت ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. کاربران می توانند با کلیک بر روی این نماد به اطلاعات سایت مورد نظر و همچنین اطلاعات مالک سایت دسترسی پیدا کنند. سایتی که این نماد را داشته باشد موظف است در قبال انتقاد ها و شکایات مشتریان خود جوابگو باشد در غیر این صورت آن نماد برای آن سایت لغو خواهد شد. هنگام کلیک بر روی نماد الکترونیک باید به همسان بودن URL و آدرس سایت دقت شود و نیز صفحه باز شده یک عکس نباشد بلکه صفحه مروگر باشد. نماد الکترونیک در واقع می تواند نشان از اعتبار باشد اما نه به تنهایی.
2. داشتن ضمانت بازگشت کالا: یکی از اصول مهمی که در اعتبار و اعتماد به سایت ها و پیج های فروشگاهی می تواند موثر باشد، این است که کالای مورد نظر را در صورت ایجاد مشکل بتوان برگرداند و یا تعویض کرد. این موضوع در مورد برخی فروشگاه ها بسیار پر اهمیت است زیرا برخی کالا ها قیمت بالایی دارند و در صورت وجود اشکال باید بازگرداند یا تعویض شوند.
3. خرید از سایت های معروف یا آشنا : خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی که بیشتر شناخته شده هستند ریسک خرید را کمتر کرده و اعتماد را بالاتر می برد. معمولا خرید کردن از فروشگاه های معروفی مانند آمازون، راکوتان، وال مارت و غیره، بسیار مطمئن تر است و خیال خریدار را راحت می‌کند.
4. توجه کردن به نظرات خریداران: توصیه می شود برای اعتماد بیشتر قبل از خرید های اینترنتی به قسمت نظرات آن فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و نظرات مثبت و منفی را به دقت بخوانید. گرچه گاهی این نظرات واقعی نیستند اما می توان این راه را به عنوان یکی از راه های اعتماد به فروشگاه های اینترنتی دانست.
5. امکان ارتباط با فروشگاه اینترنتی و پشتبانی : فروشگاه های اینترنتی قابل اعتماد، دارای چندین راه برای ارتباط گرفتن با شرکت یا پشتیبانی هستند. وجود راه های ارتباطی برای مطرح کردن برخی سوالات و نیز پیگیری سفارشات است که وجود این فاکتور بسیار مهم و حائز اهمیت است.
6. گونگی پرداخت : برخی فروشگاه ها پرداخت های در محل تحویل دارند که اعتماد کردن به آن ها بهتر است زیرا در زنان تحویل می توان از اصلا کالا و سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد و پس از آن پرداخت را انجام داد. اما اگر پرداخت آنلاین باشد شما باید توجه داشته باشید که به درگاه پرداخت مطمعن هدایت می شوید یا خیر.

تعرفه های طراحی سامانه های فروشگاهی

فهرست آپشن‌ها و طیف قیمت‌های انجام پروژه‌های طراحی سایت توسط شرکت نونگار پردازش
  • فهرست فیچرها و قابلیت‌ها
  • امکان پشتیبانی از زبانھای مختلف
  • فعالسازی سایت در زبان دوم
  • ایجاد و مدیریت صفحات ( نامحدود )
  • مدیریت اعضاء و ثبت نام
  • تنظیمات پیشرفتھ امنیتی
  • پشتیبانی از ماژولھای مجتمع و توزیع شده
  • مدیریت آگھي ھا
  • تنظیمات كنترل پنل
  • منوساز پیشرفته
  • گالری عکس محصولات بصورت نامحدود
  • کنترل موجودی انبار
  • آموزش کاربری
  • ورود اطلاعات
  • تعداد پست الکترونیک رایگان
  • تعداد Sub domain رایگان
  • ثبت نام دامنه داخلی رایگان (ا عدد)
  • ثبت نام دامنه خارجی رایگان (ا عدد)
  • میزان فضای هاست رایگان 1 ساله (مگابایت)
  • مدت زمان اجرا ( روز کاری )
فروشگاه ساده
NP2

از 15 تا 30 میلیون تومان

مدت اجرا : 25 روز کاری

  • طراحی فول ریسپانسیو تمام صفحات
  • در نونگار
  • ده صفحه
  • 30
  • 5
  • 1GB
  • 25
فروشگاهی پیشرفته
NP3

از 30 تا 45 میلیون تومان

مدت اجرا : 35 روز کاری

  • شامل تمام قابلیت‌های پکیج برنز
  • اعزام
  • بیست صفحه
  • 40
  • 10
  • 2GB
  • 35
چند فروشندگی با میز کار
NP4

از 40 تا 70 میلیون تومان

مدت اجرا : 55 روز کاری

  • شامل تمام قابلیت‌های پکیج نقره‌ای
  • اعزام
  • 30 صفحه
  • 50
  • 20
  • 5GB
  • 55
مراحل پرداخت مبلغ
مزایا

طراحی سایت و کسب درآمد ارتباط مستقیم دارند. دسترسی به یک بازار نا محدود و بدون مرز برای شما فراهم می کند همچنین به جای داشتن یک مغازه شما دارای یک فضای تجاری بزرگ هستید. به وسیله فروشگاه اینترنتی مرزهای یک بازار سنتی را زیر پا میگذارید و مشکل کمبود وقت با این روش حل می شود. همه ی این موارد سبب افزایش شمار مشتریان و درنتیجه درآمد بیشتر برند و کسب و کارتان می شود.

طراحی حرفه ای

با توجه به این که هدف ما از داشتن یک طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای حرفه ای مانند طراحی سایت فروشگاه سیسمونی وارد شدن به عرصه رقابت با سایر فروشندگان و رقبا است، باید وب سایتی که طراحی می کنیم کاملا حرفه ای باشد. باید توانایی تامین تمام ابزار های آنلاین را داشته باشد و مطابق با نظر و سلیقه و نیاز مشتری باشد. کار کردن با سایت باید برای مشتری بسیار ساده باشد و درگاه پرداخت پیچیده ای بر سر راه مشتری قرار نگیرد.

نکات طراحی

با طراحی سایت با فروشگاه ساز ووکامرس شما همان قفسه های یک فرشگاه را دارید. با این تفاوت که چیدمان این قفسه ها در یک وب سایت انجام می شود. می توانید به راحتی محصولات خود را معرفی کنید، آن ها را تبلیغ کنید و به راحتی به دست مشتری برسانید. با این روش خریدار می تواند به آسانی با یک کیلیک وارد سایت شود ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند ، پرداخت را انجام دهد و آن را دریافت کند.

امکانات فروشگاه های اینترنتی

امکانات مورد نیاز در طراحی

امکان اضافه کردن سبد خرید در طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، اعمال فیلتر برای دسته بندی محصولات، امکان ارسال نظر و مقایسه محصولات، امکان پرداخت از درگاه بانکی، لیست علاقه مندی ها و غیره امکاناتی است که در یک طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید مورد بررسی قرار بگیرد. از دیگر امکانات موجود در طراحی فروشگاه اینترنتی می توانیم به: ایجاد پنل مدیریت ،خبرنامه در طراحی سایت فروشگاهی،تعریف محصولات در هر دسته ،تبلیغات در طراحی سایت فروشگاهی و غیره اشاره کنیم.

مراحل پرداخت مبلغ طراحی

همانطور که میدانیم قیمت های تعیین شده برای طراحی یک سایت فروشگاهی مانند طراحی سایت فروشگاه موبایل با توجه به قابلیت های آن متغیر است. به طور کلی میتوان گفت که نیاز های شما و خواسته های شما از طراح سایت قیمت را تعیین می کند. نحوه پرداخت به گونه ای است که شما بعد از بررسی های نهایی با طراح متخصص این کار پنجاه در صد از هزینه های توافق شده را در زمان استارت کار پرداخت می کنید. سی درصد از تعرفه طراحی سایت را بعد از فاز اول پرداخت می کنید و مابقی را بعد از اتمام پروژه.

نکات

یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائل در طراحی یک سایت فروشگاهی تمرکز روی نکات بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی است. این موضوع باعث می شود تا سایت شما در جستجوی گوگل و ترافیک های بازدید کنندگان را به خود جلب می کند. برای اینکه بتوانید یک وب سایت موفق داشته باشید باید در پی تکمیل کردن آن باشید. این تکمیل کردن به این صورت است که سایت شما به صورت صحیح بالا بیاید و کاربران بتوانند به تمام محصولات شما دسترسی داشته باشند.

مراحل انجام پروژه شما
نیازسنجی و شناخت مشتری
نیازسنجی و شناخت مشتری
تم گرافیکی اختصاصی
تم گرافیکی اختصاصی
برنامه نویسی و توسعه فنی
برنامه نویسی و توسعه فنی
ورود اطلاعات و صفحه آرایی طراحی سایت فروشگاهی
ورود اطلاعات و صفحه آرایی
تست های کنترل کیفی طراحی سایت فروشگاهی
تست های کنترل کیفی
تحویل نهایی و آموزش طراحی سایت فروشگاهی
تحویل نهایی و آموزش
نکاتی درباره طراحی سایت فروشگاهی
جلب اعتماد کاربران در طراحی سایت فروشگاهی
جلب اعتماد کاربران

اعتماد سازی با مشتریان بالقوه گام مهمی برای هر تاجر آنلاین است. حتی اگر هنوز برند تجاری ندارید که سرپا باشد ، استفاده از سیگنال های ساده می تواند به مشتریان و مشتریان شما ثابت کند که تجارت شما قابل اعتماد و قانونی است. بهترین قسمت در مورد تکنیک ها و اقدامات فوق این است که اجرای آنها نسبتاً ساده است. هدف از این اقدامات بهبود اعتماد کاربر به تجارت شما است. با این حال ، مهم است که درک کنیم افزایش اعتماد باید تمرکز طولانی مدت داشته باشد ، زیرا می تواند به مشتریان وفادار منجر شود. با کوچکترین اشاره ای به سو رفتار یا خیانت، اعتماد می تواند از بین برود. مشاغل باید هر روز بارها و بارها اعتماد کاربران خود را جلب کنند.

تمرکز اصلی محتوای سایت های فروشگاهی
تمرکز اصلی محتوای سایت های فروشگاهی در چیست؟

برای درک بهتر موضوع موارد زیر را مطرح میکنیم سهولت در فروش محصولات و راحت بودن فرآیند ثبت سفارش به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان.
بروز رسانی منظم و بموقع اخبار، اطلاعیه ها، آگهی و محصولات سایت.
معرفی سازمان، مدیریت یا شرکت منبع، قوانین و مقررات حاکم بر فرایند خرید و فروش و مجوزها...
ایجاد برقرای ارتباط مشتریان با سایت به آسانی و داشتن پشتیبانی تمام و کمال.
ارائه نمودن محصولات بر طبق الگوهای خرید مشتریان.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
ویژگی های فروشگاه اینترنتی

منوی ناوبری را برای جستجوی در سایت و دسته های محصول واضح و شفاف قرار دهید.
برای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاه فرش، وب سایت شما نه تنها باید چشم نواز باشد بلکه کاربر پسند نیز باشد.
شرح دقیق محصولات از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه لباس است.
عکس های محصول با کیفیت خوب با بزرگنمایی تصویر وجود داشته باشد.

سوالاتی که در ذهن شماست:
سوالات مهم طراحی سایت فروشگاهی

در صورت بهینه شدن کدها و خصوصی سازی کردن کد ها گزینه ای مناسب است برای فروشگاه های معمولی.

از نظر کارائی هیچ فرقی ندارند ولی عمدتأ سایتهای پربازدید (توسعه پذیر و سبک ) را با php و سایتهای بانک و صرافی ( امنیتی ) را با asp طراحی میکنیم !

ملاک برآورد هزینه، محاسبه تعداد نفر ساعت نیروی بر روی طراحی است پس هرچه از قالب ها و ماژول های آماده بیشتری استفاده کنند قیمت تمام شده کمتر خواهد بود.

کل کدها و سایت های تولید از ابتدا با رعایت کلیه ساختارهای سئو رعایت میشود ولی سئو تکمیلی و تضمینی هزینه مجزا دارد.

در انتهای کار و پس از آموزش کل سورس پروژه به صورت لایه باز بدون هزینه مازاد تقدیم میشود .

پشتیبانی نونگار در یک واحد مستقل با بیش از 7 نیرو به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته فعال است !

مراجعه حضوری و بازدید از واحد مستقل پشتیبانی و داشتن پروانه کسب و مجوز شورا بهترین ملاک اعتماد است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید