امروز در بخش مقالات آموزشی شرکت طراحی سایت نونگار به کاربردی ترین و ساده ترین نکات جستجو ، در موتور های جستجو می پردازیم . امروزه روش های بسیاری برای جستجو در موتور های جستجو ایجاد شده اند که با استفاده از آن ها می توان سریع تر به موضوع مورد نظر رسید . طی چند سال اخیر شاهد پیشرفت و گسترش تکنولوژی بوده ایم و اینترنت پر سرعت ، نقش به سزایی در انتقال اطلاعات میان کاربران در سراسر جهان داشته است . برخی اوقات به علت روش نادرست جستجو ممکن است به دسترسی به آنچه که مدنظرمان است دشوار بوده باشد . در ادامه روش هایی را برای سهولت در رسیدن به نتیجه مورد نظر در اختیارتان قرار می دهیم .


به کارگیری عبارت or یا نشانه |


برخی اوقات جزئیات مطلبی که قصد تحقیق درباره آن را داریم ناقص است و یا بخشی از آن را به خاطر نمی آوریم . این مشکل با یک ترفند بسیار ساده قابل حل است ، کافیست تنها تعدادی از حالت های گوناگون آنچه مد نظرتان است را در موتور جستجو تایپ کرده و آن عبارات را با نشانه " | " یا عبارت or از یکدیگر جدا نمایید .
به طور مثال در تصویر زیر از عبارت or برای جستجو راجع به طراحی وب سایت و سئو استفاده نموده ایم .

طراحی سایت

 

 

استفاده از عبارات مترادف :


یکی از نکاتی که ممکن است افراد بسیار کمی از آن برای جستجو استفاده کنند ، عبارات مترادف می باشد . اگر به صورت انگلیسی در حال جستجو هستید کلمات مترادف بسیاری برای شما موجود می باشند . اگر به دنبال سایت هایی می باشید که در حوزه مورد نظرتان فعال اند ، تنها می بایست از نشانه " ~ " در جستجوی تان استفاده نمایید.

طراحی سایت

 

 

جستجو در وب سایت های گوناگون :


حتما تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که در یک سایت مقاله جالب و جذابی را مطالعه نموده اید و خواهان محتوایی مرتبط با آن بوده اید . آسان ترین راه حل برای رسیدن به این نوع از اطلاعات ، جستجو در درون وب سایت می باشد . برای انجام این امر تنها کافیست آدرس وب سایت مدنظرتان را وارد نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را در مقابل آن paste کنید .

 

طراحی سایت

 

استفاده از بازه زمانی در متن جستجو :


ممکن است گاهی اوقات به اطلاعاتی نیاز داشته باشید که مربوط به یک دوره زمانی خاص می باشند . برای رسیدن به چنین اطلاعاتی می توانید در متن جستجوی خود همانند تصویر زیر از بازه زمانی استفاده نمایید .

طراحی سایت

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید