آموزش webmail در طراحی سایت نونگار


Webmail چیست ؟


وب میل پنل مدیریت ایمیل تحت وب است که به شکل رایگان روی وب سایت ها ایجاد می گردد . مهم ترین لازمه برای دریافت خدمات webmail اتصال به اینترنت است حتی می توان گفت اتصال به اینترنت برای مالک یک وب میل بودن کافی می باشد ، از این رو می توان نتیجه گرفت وب میل به خدماتی اطلاق می شود که در راستای ارسال و دریافت ایمیل در اختیار کاربران قرار می گیرد .

 

تفاوت webmail و outlook


تفاوت webmail  و outlook :


 وب میل و نرم افزار outlook ( برای اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش Outlook در طراحی وب سایت نونگار مراجعه نمایید ) کاربردی مشابه به یکدیگر دارند اما مزیتی که نرم افزار outlook نسبت به webmail دارا می باشد این است که در این نرم افزار ایمیل ها بر روی سیستم تان ذخیره شده و از host حذف می گردد لذا این کار موجب عدم اشغال فضای هاست تان می گردد در صورتی که در webmail ایمیل ها در خود هاست ذخیره می شوند و در صورتی که فضای هاست تان کافی نباشد ایمیل های دریافتی موجب پر شدن فضای هاست شده و امکان عدم دریافت ایمیل به دلیل کافی نبودن فضا به وجود می آید . البته نا گفته نماند پنل webmail هنگامی که می خواهید به طور موقت به ایمیل های تان دسترسی داشته باشید ، بسیار مناسب می باشد . به طور مثال هنگامی که در یک کافی نت می خواهید به ایمیل هایتان دسترسی داشته باشید مناسب ترین گزینه وب میل می باشد .

 

تفاوت خدمات وب میل رایگان و اختصاصی


تفاوت خدمات وب میل رایگان و اختصاصی :


در خدمات وب میل رایگان ، عملیات دریافت و ارسال ایمیل به صورت رایگان انجام می گیرد اما به دلیل رایگان بودن این سرویس ها ، این خدمات به صورت محدود ارائه می شوند .
در خدمات وب میل اختصاصی شما نیازمند تهیه یک دامنه و هاست برای میزبانی ایمیل می باشید . در این نوع خدمات محدودیتی وجود ندارد و با پرداخت هزینه تا هر اندازه که نیاز دارید می توانید از آن ها استفاده کنید . هم چنین هزینه این سرویس ها را می توانید به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید