طراحی سایت شخصی نونگار پردازش


برای اشخاصی که به دلایل مختلف قصد دارند خود و یا دستاوردها و کارهایشان را معرفی نمایند روش های گوناگونی وجود دارد، از وبلاگ ها گرفته تا شبکه های متنوع اجتماعی نظیر اینستاگرام و توئیتر و لینکدین همگی از این جمله روش ها به حساب می آیند. اما زمانی که یک سایت با دامنه اختصاصی و مرتبط به اسم یا شغل خود داشته باشید و در واقع اقدام به طراحی سایت شخصی کنید، تأثیر گذاری و پرستیژ کار، بسیار متفاوت خواهد بود و بسیار مفید تر و با فراغ بال بازتر و امکانات در دسترس متنوع تر می توان اقدام به معرفی خود نمود. فردی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کند می تواند از امکانات زیر بهره ببرد:
امکان قرار دادن مشخصات و رزومه شخص
روش های مختلف برای برقراری تماس
ایجاد قسمتی به عنوان تصاویر و ویدئو ها
امکان دسته بندی محتوا بر طبق معیارهای شخص
امکان ارسال نوشته ها و بحث و تبادل نظر در مورد آنها
و بسیاری امکانات دیگر که در مقاله های بعدی به صورت مفصل به آنها اشاره خواهیم کرد نیز وجود دارد که در طراحی سایت شخصی بنا به هدف و محتوای سایت و نظرات مدیر سایت قابل اجرا و اعمال می باشد.


کلیات مهم در مورد طراحی سایت شخصی


در طراحی سایت شخصی یکی از اصلی ترین اصول زیبایی وب سایت می باشد. زیبایی سایت شخصی شامل مؤلفه های کلی و شخصی می شود. از نظر کلی و عمومی چینش آیکون ها و دسته بندی های مشخص و جامع و نیز سادگی و در نظر گرفت ترکیب رنگ ها و فونت ها و غیره اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، اما دیگر مورد با توجه به اینکه طراحی سایت شخصی به یک نفر می پردازد باید بسیاری از خصوصیات آن شخص در سایت نیز تبلور یابد. گرافیک سایت و قالب آن باید علاوه بر زیبایی های کلی منطبق بر خواسته های فرد و روحیات و شغل وی طراحی شود و انجام فوق العاده این کار از عهده هر شخص یا شرکت طراحی سایتی بر نخواهد آمد.

طراحی سایت شخصی نونگار پردازش


چند مورد از ملزومات طراحی سایت شخصی


مورد با اهمیت دیگر این است که شخص انتظار چه امکاناتی دارد و چه امکاناتی می تواند در بلند مدت برای وی مفید واقع شود که کارشناس طراحی سایت شخصی باید این موارد را مورد توجه قرار دهد. علاوه بر امکاناتی که تیتر وار در ابتدای مطلب اشاره کردیم برخی دیگر از امکانات بستگی به هدف شخص و موارد دیگری دارد که طراح سایت باید از مدیر سایت جویا شود. در نهایت به مانند اکثر سایت ها دیده شدن یک اصل بسیار مهم است. دیده شدن از طُرق مختلفی می تواند ممکن شود مثلاً تبلیغ در روزنامه ها و تلویزین و پخش تراکت و غیره. ولی این روش ها نه تنها هزینه بر و زمان بر هستند بلکه محدودیت های فراوانی نیز دارند. بنابراین باید از بهترین راه که همان جستجو در گوگل است بهره ببریم. برای اینکه بتوانید در نتایج گوگل در رتبه خوبی قرار بگیرید باید سئو سایت شما بسیار خوب باشد و در کلمات کلیدی که طبق استانداردهای خاصی باید انتخاب کنید در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.


شرکت طراحی سایت نونگار پردازش


شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با سالها تجربه و تخصص می تواند بهترین طراحی سایت شخصی با توجه به خواسته شما را انجام بدهد و سایت شما را با استفاده از بهترین کارشناسان سئو سایت در برترین رتبه های گوگل قرار دهد. نگاهی به سوابق درخشان و رضایت مشتریان در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت شخصی و بهینه سازی سایت توسط شرکت نونگار پردازش به خوبی تأیید کننده بهترین بودن ما در این زمینه ها می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید