برای افزایش رتبه در گوگل این روش های سئو سایت را رعایت کنید


محتوا و بک‌لینک و شبکه های اجتماعی را در اولویت قرار دهید


یکی از موارد مهم در سئو سایت و طراحی سایت چه در گذشته و چه در حال حاضر که الگوریتم های جدید گوگل بسیاری از معادلات را بر هم زده است محتوا و بک لینک می باشد. همانطور که در سایر مقالات بخش آموزش طراحی سایت اشاره کرده ایم تأثیر بک لینک ها به مانند چند سال قبل نیست و نمی توان با خرید تعداد زیادی بک لینک در مدت کوتاهی جهش زیادی در رنک گوگل داشت و حتی می تواند منجر به پنالتی سایت نیز بشود. امروزه یکی از مهم ترین مواردی که در جایگاه شما مؤثر می باشد قدرت شما در شبکه های اجتماعی می باشد یعنی بتوانید میزان دنبال کنندگان خود را افزایش داده و این افزایش ادامه دار و متداوم باشد. شاید بپرسید چرا و چگونه؟ چرایی این تأثیر به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند در سئو سایت شما مؤثر باشد.

برای افزایش رتبه در گوگل این روش های سئو سایت را رعایت کنید


در مورد اینکه کدامیک از این دو نوع مهم تر است و یا بود و نبود این دو هنوز هم سئو کاران در حال بحث و تبادل نظر می باشند اما نکته ای که همگی بر آن اتفاق نظر دارند این است که شبکه های اجتماعی تا حد زیادی بر سئو سایت تأثیر گذاری دارند. هر میزان که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی قدرتمند تر شوید و مخاطبین بیشتری را جذب کنید طبیعتاً افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند بیشتر شده و خواهید توانست بک لینک های بیشتری را جذب کنید. شما می توانید با منتشر کردن مطالب سایت در شبکه های اجتماعی هم مخاطبین خود را کنجکاو کنید که به سایت شما مراجعه کنند و هم گوگل را تحت تأثیر قرار دهید تا مطالب شما را سریع تر ایندکس کند.


تعداد صفحات خود را افزایش دهید تا ترافیک بیشتری بگیرید


نکته ای که در اینجا و در طراحی سایت باید به آن دقت داشته باشید این است که افراد زیادی اطلاعات را به صورت ناقص یا از منابع غیر مرتبط دریافت می کنند و به همین خاطر فکر می کنند که با ایجاد تعداد زیادی صفحه کمکی به شما نخواهد کرد، همانگونه که خرید تعداد زیادی بک لینک در بازده زمانی کوتا هیچ تأثیر مثبتی بر سئو سایت شما ندارد. کاری که باید انجام دهید این است که شما صفحات زیادی برای محتوای با کیفیت زیاد ایجاد کنید. تمامی این کلمات در کنار هم معنی خواهند یافت و تأثیر مثبت خواهند داشت (ایجاد محتوا-با کیفیت-صفحات بیشتر). به همین خاطر است که محتوای بی کیفیت هر میزان هم زیاد و در تعداد بالا باشد صرفاً وقت هدر دادن است و تأثیری بر سئو سایت شما ندارد. امروزه بر خلاف قبل الگوریتم های گوگل روز به روز پیشرفته تر و دقیق تر می شوند و می توانند محتواهای بی کیفیت را تشخیص داده و جریمه کنند. داشتن محتوای خوب باعث می شود کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند و بعد از خروج باز هم به سایت شما سر بزنند.

برای افزایش رتبه در گوگل این روش های سئو سایت را رعایت کنید

 


ایجاد اعتبار سئو خود را با وبلاگ نویسی وسیع افزایش دهید


شیوه بک لینک دادن در طراحی سایت در گذشته به این شکل بود که هر جایی می شد مطلب منتشر کرد و یک بک لینک گرفت و کیفیت آن مطلب اصلا مهم نبود و گاها صرفاً مقداری کلمات کلیدی پر تکرار بی معنی در کنار یکدیگر بود و شاید هیچ ارتباط منطقی با موضوع وب سایت نداشت و فقط و فقط برای کسب بک لینک نوشته شده بود و در نهایت نیز بک لینک کسب می کرد. امروز بعد از اجرا شدن الگوریتم هایی نظیر پاندا دیگر این امکان وجود ندارد و باید حتماً در وبلاگ ها و سایت های با اعتبار مطالبی را منتشر کنید که با عنوان سایت شما هم خوانی دارند. در صورتی که اصول مد نظر گوگل را رعایت کنید این وبلاگ نویسی ها به عنوان مهمان می تواند تأثیر مثبتی بر سئو سایت شما داشته باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید