سایت شخصی چگونه به اهداف خود می رسد

دلایل متفاوت و زنجیره ای وجود دارد که در کنار یکدیگر یک مجموعه به وجود می آورند و باعث می شوند که بتوان گفت یک طراحی سایت شخصی موفق شده است به خواسته های خود برسد و انتظارات مدیر آن برآورده شود. طبیعتاً یکی از این دلایل و مهم ترین دلیل میزان ترافیک سایت می باشد. یک سایت شخصی موفق باید بتواند تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب کند و محتوای آن به گونه ای باشد که کاربران باز هم به آن سایت مراجعه کنند. اگر فردی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کند شخصیتی مشهور در زمینه های مختلف باشد که هواداران بی شماری دارد مانند ورزشکاران و بازیگران و نیز دانشمندان و شخصیت های سیاسی می تواند با سهولت بیشتری به صورت مستقیم آدرس سایت خود را اعلام کند. در غیر اینصورت می بایست از طریق دیگری نظیر سایت های اجتماعی باید با تلاش فراوان خود را به کاربران معرفی نماید و با کمک گرفتن از کارشناسان بهینه سازی سایت در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد تا دیده شود.


تأثیر سئو سایت بر طراحی سایت شخصی


همانگونه که اشاره کردیم کمک گرفتن از کارشناسان سئو سایت کمک زیادی در جهت دیده شدن سایت می کند، البته در روش اولی نیز که اشاره کردیم و گفتیم شهرت می تواند کار شما را آسان تر نماید نیز اشکالاتی وجود دارد که باعث می شود باز هم به مشاوه سئو کارها نیاز داشته باشید. از جمله این اشکالات این است که برای افراد مشهور سایت های دروغی و غیر اصلی زیادی جهت سوء استفاده از شهرتشان ساخته می شود و در صورتی که شما شهرت زیادی داشته باشید ولی سایت شما در رتبه خوبی میان رده بندی گوگل قرار نگیرد افراد زیادی سایت های دیگر را با سایت شما اشتباه خواهند گرفت و زمینه برای سوء استفاده های فراوان از نام و اعتبار شما مهیا می شود. این نیز خود دلیلی است که افراد مشهور سعی کنند حتماً اقدام به طراحی سایت شخصی کنند و با سئو سایت مناسب و قرار گرفتن در رده های بالای گوگل، اجازه ندهند افراد دیگری از نام آنها در جهت نیات نادرست استفاده کنند.


طراحی سایت شخصی توسط شرکت نونگار

 

سایت شخصی چگونه به اهداف خود می رسد


شرکت نونگار با تجارب و اعتباری کی طی سال های فعالیت خود کسب کرده است با استفاده از دانش برنامه نویسان حرفه ای و سئو کارهای خبره با جدیدترین متدها و برنامه های اختصاصی بر حسب سلیقه شما و استانداردهای روز دنیای طراحی وب سایت آمادگی انجام پروژه های طراحی سایت شخصی شما را دارد. یکی از مواردی که در طراحی سایت شخصی بسیار اهمیت دارد گرافیک و قالب منحصر به فرد و جذاب سایت است. این مهم نیز با وجود برجسته ترین طراحان گرافیک در شرکت نونگار پردازش به بهترین شکل ممکن انجام می شود و تمامی ایده های شما برای طراحی سایت شخصی خود، با در نظر گرفتن استانداردهای روز جهانی اجرایی خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید