ویژگی ها و امکانات و اهداف در طراحی سایت شخصی


طراحی سایت شخصی چه ویژگی هایی دارد


در طراحی سایت شخصی یکی از مواردی که اهمیت فراوانی دارد و در واقع ویژگی اصلی سایت های شخصی محسوب می گردد گرافیک عالی و متناسب و قابل انطباق با شخصیت مدیر سایت است. در این قالب گرافیکی باید موارد مختلفی مانند شخصیت و رفتار و حالات روحی و علایق و نیز زمینه های شغلی و حرفه ای شخص تأثیر داده شده و به صورت خلاصه سایت بیانگر یک دید کلی از فردی باشد که سایت برای وی طراحی می شود. دارا بودن این ویژگی ها در کنار یکدیگر که به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب شده باشند و در عین حال کلیات و استانداردهای طراحی وب سایت نیز در آن رعایت شده باشد از عهده هر طراحی بر نخواهد آمد و طراحی سایت حرفه ای شخصی باید توسط متخصصین با تجربه انجام شود.
مورد مهم دیگری که باید حتماً مورد نظر قرار دهید این است که سعی کنید سلایق و روحیات شخص را به صورتی در سایت اجرا کنید که به سئو سایت لطمه نزند و بتوان بهینه سازی سایت را انجام داد تا ترافیک سایت بالا رفته و کاربران زیادی به سایت مراجعه نمایند. وجود ابزارهایی که کاربرد خاصی ندارند و وجود آنها اضافی می باشد در سایت دلیلی ندارد و باید همه آنها را حذف و زمانی که به وجود هر کدام نیاز داشتید به سایت اضافه نمایید.


امکانات موجود در سایت شخصی


در طراحی وب سایت شخصی برخی از امکانات کلی باید به صورت پیش فرض وجود داشته باشد و می توان گفت برای هر سایتی ضروری می باشد. تعدادی از این امکانات را در زیر بیان خواهیم کرد سایر امکانات نیز با توجه به نیاز شخص و زمینه کاری وی قابل اجرا است.
قسمت مربوط به اخبار
دسته بندی جامع و در عین حال ساده مطالب
وجود یک بخش برای بارگذاری مقالات در طراحی سایت شخصی
قسمتی برای اطلاعات تماس و نظرات بازدیدکنندگان سایت
وجود یک بخش برای ارائه فعالیت ها

ویژگی ها و امکانات و اهداف در طراحی سایت شخصی


اهداف از طراحی سایت شخصی


اصولا کسانی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند اهداف مختلفی را برای خود دارند. یکی از این اهداف می تواند این باشد که بخواهند خود و تبحر یا شاخصه هایی که دارند را معرفی نمایند. مانند پزشکان و وکلا که با طراحی وب سایت شخصی علاوه بر معرفی خود می توانند فعالیت های مهم خود را برای کاربران تشریح کرده و کسب و کار خود را با شهرتی که از این راه کسب می کنند رونق ببخشند. طراحی سایت شخصی این مزیت را به افراد می دهد که با مخاطبین خود بدون در نظر گرفتن محدودیت های زمانی و مکانی ارتباط برقرار کرده و خود را برای آنها معرفی کنند یا از نظرات آنها آگاه شوند.
هنرمندان زیادی وجود دارند که برای نمایش دادن هنرها و کارهای خود محدودیت دارند و می توانند با طراحی سایت شخصی اقدام به نمایش آثار خود نمایند. عکاسان و نقاش ها و خوش نویسان و کاریکاتوریست ها از این دسته افراد محسوب می شوند که از این راه می توانند آثار خود را به صورت جهانی عرضه نمایند. طراحی سایت شخصی می تواند پس از مدتی به محلی برای کسب درآمد تبدیل شود و پس از اینکه از سایت استقبال شد و ترافیک آن بالا رفت می توان آثار و کالاهای خود را برای فروش در آن عرضه کرد اما کماکان طراحی سایت شخصی هدف اصلیش معرفی خود و ارتباط با مخاطبین می باشد و طبق این هدف طراحان سایت را طراحی می نمایند و اینکه بعد از مدتی چه اهدافی را در آن دنبال کرد به مدیر سایت بر می گردد و باید برنامه ریزی لازم را برای چنین مواقعی در هنگام طراحی وب سایت داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید