بین کاهش بازدید از وبلاگ و سئو چه ارتباطی وجود دارد


سئو و بهینه سازی صرفاً به طراحی وب سایت محدود نمی شود و در صورتی که به وبلاگ علاقه مند باشید و یا یک وبلاگ نویس حرفه ای باشید می توانید با بهینه سازی وبلاگ خود مقدمات بالا رفتن ترافیک را فراهم آورید و بازدیدهای وبلاگ خود را افزایش دهید.


seo  چيست و چه کاربردی دارد


سئو به معنی بهینه سازی سایت می باشد و برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل کاربرد دارد. سئو به این صورت اعمال می شود که چند کلید واژه سایت انتخاب و بهینه سازی آنها انجام می شود. انتخاب کلید واژه ها خود نیاز به طی مراحلی دارد و باید مطابق با عبارتی که در گوگل و موتور های جستجو بیشتر جستجو می شود انتخاب شود و ممکن از یک کلمه تا چند کلمه را شامل شود. مزیتی که سئو سایت دارد این است که وقتی برای یک کلید واژه خاص صفحه ای را بهینه سازی می کنیم هنگام جستجو در گوگل برای آن کلید واژه سایت ما در میان اولین صفحاتی است که به کاربر معرفی می شود و با افزایش بازدیدها از سایت و بالا رفتن ترافیک مواجه خواهیم شد. سئو بر صفحات مختلف سایت می تواند اعمال شده و هر صفحه دارای رتبه متفاوتی از دیگر صفحات باشد. اما زمانی که ما از بهینه سازی سایت نام می بریم در واقع منظور سئو صفحه اصلی سایت می باشد.


سئو و بهینه سازی وبلاگ

 

بین کاهش بازدید از وبلاگ و سئو چه ارتباطی وجود دارد
طبیعتاً یکی از دغدغه های نویسندگان وبلاگ ها این است که چگونه می توانند بازدید از سایت را بالا ببرند. صرف نوشتن مطالب با کیفیت و محتوای خوب نمی تواند به تنهایی ترافیک وبلاگ را افزایش دهد و برای اینکه بازدید شما بالا برود نیاز است که اقدامات بهینه سازی وبلاگ را انجام دهید تا در گوگل دیده شوید. البته همانند سایت بالا بردن بازدید ها نیاز به زمان دارد و به صورت یک شبه امکان پذیر نیست، اگر هم باشد موقتی و گذار می باشد. بنابراین فاکتورهایی که نیاز است رعایت کنید را عنوان می کنیم و با گذشت زمان مناسب و تداوم کار شما مطمئنن می توانید به ترافیک دلخواه خود برسید. ابتدا باید تلاش کنید که محتوا و مطالبی که در وبلاگ خود منتشر می کنید برای کاربران جذاب و مفید باشد و به صورت روزانه و یا دو روز یک بار مطالب جدید انتشار دهید. تیتر ها اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی وبلاگ دارند و باید به گونه ای تیترهای خود را انتخاب نمایید که بیشترین جستجو را در اینترنت داشته باشد. در مطالب خود تلاش کنید که متن شما غالب باشد و از تصاویر کمتری استفاده کنید اما حتماً از تصویر استفاده کرده و برای آنها Alt , Title تعریف کنید.


موارد لازم سئو برای موتورهای جستجو


سئو اصول و قواعدی دارد که رعایت آنها بسیار ضروری است و تعداد این اصول و قواعد بسیار زیاد است و در حوصله این نوشته خواهد گنجید به همین دلیل به ذکر برخی از مهم ترین آنها بسنده می کنیم. برای کسب اطلاعات کامل تر به بخش مقالات آموزش طراحی سایت و سئو مراجعه کنید. یکی از این اصول این است که از کپی مطالب سایت های دیگر خود داری کنید زیرا گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.
اما در صورتی که مطلب مفیدی را قصد داشتید کپی کنید می بایست لینک سایت اصلی را نیز در آن بگذارید. عنوان هایی که در مطالب خود استفاده می کنید سعی کنید به عنوان اصلی ربطی نداشته باشد. سعی کنید از متا تگ ها استفاده نکنید. مطالب سایت شما نباید از نظر حجمی و تعداد کم باشد(معمولا بین 300 تا 700 کلمه مناسب است)، سعی کنید با وبلاگ هایی که از نظر موضوعی ارتباطی به وبلاگ شما ندارند تبادل لینک نکنید. این موارد می تواند باعث ضربه خوردن سئو وبلاگ شما و جریمه آن توسط گول شود. به صورت خلاصه محتوای مفید، تبادل لینک، استمرار و بروز بودن مطالب و لینک های اصولی و فراوان به وبلاگ شما، باعث بالا رفتن ترافیک آن می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید