کارکرد الکسا و اهمیتش در طراحی سایت

کارکرد الکسا و اهمیتش در طراحی سایت


مدیران سایت های گوناگون علاقه مند هستند که مرتباً از طریق الکسا رتبه سایت خود در بازدیدها از سایت را چک کنند. الکسا در واقع صرفاً به تعداد بازدیدهای شما می پردازد و نشان می دهد که از نظر بازدید در ایران و جهان دارای چه رنکینگی هستید. هر مقدار که بازدید از سایت شما افزایش یابد رتبه ی شما نیز بهتر خواهد شد. کارکرد دیگر الکسا به نشان دادن تعداد بک لینک های شما باز می گردد. هر چند که به خاطر لو نرفتن الگوریتم های گوگل در انتخاب بک لینک های مثبت این عدد دقیق نبوده و در بازده های زمانی طولانی به صورت تقریبی نشان داده می شود ولی تا حدی می تواند یک دید کلی را به شما ارائه دهد. شرکت نونگار با قرار دادن ابزارهای ویژه در طراحی سایت شما می تواند کمک کند که بدون مراجعه به الکسا و در سایت خود بتوانید تعداد بازدید های روزانه و ماهانه و سالانه خود را مشاهده کرده و نیز رتبه الکسای خود را ببینید و طبق این آیتم ها برنامه ریزی کنید.


چگونه از الکسا در بهبود طراحی سایت استفاده کنیم


در واقع یکی از کارهایی که می توان انجام داد این است که با نصب نرم افزارها و ابزارهای گوناگون در طراحی سایت که گرافیک زیبا و چشم نوازی نیز داشته باشند علاوه بر آسان کردن کار خود سایت را نیز کاربردی تر کرد. الکسا و ابزار های آن یک کادر مخصوص دارند که آدرس سایت را در آن وارد کرده و با کلیک بر روی یافتن اطلاعات سایت خود را مشاهده کنید. در الکسا قسمت هایی وجود دارد که علاوه بر رتبه کشوری و جهانی شما و تعداد بک لینک های سایت شما می تواند سایت های رقیب شما و کلمات کلیدی که به واسطه آنها بازدید گرفته اند را نیز مشاهده و آنالیز کرد.

کارکرد الکسا و اهمیتش در طراحی سایت


این کار در طراحی سایت به شما کمک می کند تا بتوانید بر روی کلمات رقبای خود نیز کار کرده و مقداری از ترافیک آنها را دریافت کنید. در واقع در الکسا، برتری شما تا حدی به عدم پیشرفت رقبای مستقیم شما نیز بستگی دارد و باید با استفاده از روش های منطقی و مرسوم سعی کنید از آنها پیشی بگیرید. یعنی با رصد کردن سایت های رقیب و نقاط ضعف و قوت آنها تلاش کنید که کیفیت کلمات کلیدی و بازدید گیر را بالا برده و با ایجاد تراکم مقالات ایندکس شده و با کیفیت رتبه خود را بهبود ببخشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید