در مورد طراحی سایت واکنش گرا و یا ریسپانسیو مقالات متعددی منتشر و با توجه به اهمیتی که امروزه این نوع طراحی دارد به دفعات بر آن تأکید کرده ایم. در واقع اگر بخواهیم از اهمیت این طراحی بگوییم باید اشاره کنیم که برای کاربران بسیار مهم است که از هر دستگاهی(گوشی هوشمند-لب تاب-تبلت و غیره) که برای وب گردی استفاده می کنند سایت ها را به خوبی و با همان کیفیت مشاهده کنند و ظاهر سایت در هر دستگاه به هم ریخته نشود.

طراحی سایت واکنش گرا در نونگار پردازش


این موضوع باعث می شود بازدید از سایت بالا رفته و طبیعتاً مدیران سایت ها نیز اهمیت ویژه ای به این موضوع می دهند. ریسپانسیو بودن سایت بر رتبه الکسا و گوگل نیز تأثیر گذار است و گوگل به سایت هایی که به کاربران و سلایق آنها احترام بگذارند امتیازاتی می دهد. در طراحی سایت واکنش گرا قسمت های مختلف سایت از جمله قالب و رزولوشن و اندازه صفحات به صفحه نمایش کاربران واکنش نشان می دهند و خود را با آن مطابقت می دهند. طراحی سایت ریسپانسیو این قابلیت را داراست که ترتیب نمایش اطلاعات در آن نیز طبق صفحات کوچک بتوان مشخص نمود.


مزایای طراحی سایت واکنش گرا


در بالا به تعدادی از این مزایا اشاره کردیم ولی برای اینکه بیشتر و بهتر با این مزایا آشنا شوید به صورت موردی مزایای طراحی سایت ریسپانسیو را بر خواهیم شمرد.
کاهش اتلاف وقت کاربران برای دیدن مطالب سایت
نمایش دادن مرتب و منظم محتوا و مطالب به کاربران
عدم نمایش محتواهای تکراری که کاربران را اذیت می کند
تنظیم محتوا و قالب بر اساس چرخاندن ابزار مورد استفاده توسط کاربران
حفظ شکل و زیبایی سایت در ابزارهای مختلف

طراحی سایت واکنش گرا در نونگار پردازش


شرکت نونگار پردازش بهترین در طراحی سایت تهران و کشور


شرکت نونگار با سالیان مدید فعالیت در عرصه طراحی سایت اولین و بزرگترین شرکت طراحی سایت تهران و ایران می باشد و با توجه به تجارب فراوان و نیروهای متخصص طبق آخرین استانداردهای جهانی اقدام به طراحی سایت واکنش گرا برای مشتریانش می کند. همچنین با بهینه سازی سایت و سئو مناسب برای موتورهای جستجو به قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل و دیده شدن توسط کاربران کمک می کند. با توجه به علاقه مردم به وب گردی با تلفن ها و تبلت های هوشمند امروزه یکی از ضروریات در طراحی سایت هماهنگ سازی آن با تغییرات می باشد که با ریسپانسیو کردن سایت این مهم امکان پذیر خواهد شد. آموزش طراحی سایت و نیز مدیریت سایت و چگونگی درج محتوا برای بیشترین بازدهی توسط کارشناسان ما خدمت دیگری می باشد در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید