سئو سایت و دو پیشنهاد مهم جهت افزایش رتبه


ارتباط افزایش رتبه و  افزایش ترافیک در سئو سایت


در میان وبمستر ها و کسانی که با اینترنت و سایت و طراحی سایت سر و کار دارند و حتی در میان برخی از کارشناسان سئو سایت تصورات اشتباهی رایج است که به سایت آنها ضربه می زند. یکی از این تصورات این است که فکر می کنند با افزایش رتبه سایت ترافیک و بازدید سایت آنها نیز افزایش می یابد. اما باید بدانید صرفاً دیده شدن در اوایل لیست دلیل نمی شود که ترافیک سایت شما بالا برود و باید کاربران و جستجوگران در گوگل بر روی سایت شما کلیک کنند. کارشناسان سئو سایت دلایل متفاوتی برای این کار ذکر کرده اند که دو مورد از آنها را برای شما توضیح می دهیم.


دلایل کلیک نکردن مخاطبان روی سایت در گوگل


دلیل اول: در صورتی که استراتژی و برنامه ای که برای کلمات کلیدی انتخاب کرده اید صحیح نباشد و در کلماتی بتوانید کسب رتبه کنید که به حوزه کاری شما بی ارتباط و یا کم ارتباط است و به همین دلیل تأکید فراوانی می شود که مؤلفه های گوناگونی را برای انتخاب کلمات کلیدی در نظر بگیرید و مهمترین آنها نیز ارتباط منطقی با حوزه فعالیت سایت شما می باشد.

سئو سایت و دو پیشنهاد مهم جهت افزایش رتبه
دلیل دوم: یکی از مواردی که کاربران را تحریک و ترغیب می کند که بر روی سایت شما کلیک کنند متا دیسکرپشن در طراحی سایت شما می باشد که به آنها نشان داده می شود در صورتی که متا جذاب نباشد سایت های دیگری نیز حتی در صفغحه اول گوگل وجود دارند که برای جذب و کلیک کاربر متا های جذاب تری را به کار برده اند و باید آن را اصلاح کنید. کافی است از دوستان بپرسید در مورد این موضوع چه عنوان برایشان جالب توجه است.


عناوینی سرشار از کلمات کلیدی برای افزایش رتبه اشتباه است


یکی دیگر از موضوعات مهم این است که متن را پر از کلمات کلیدی کنیم مثلاً در متنی کوتاه و 100 کلمه ای تعداد زیادی کلمات کلیدی چه مرتبط و چه غیر مرتبط به کار ببریم. این کار یک اشتباه است که گوگل نیز بارها برای عدم استفاده از آن هشدار داده است و با الگوریتم های جدید شدیداً با این نوع اقدامات برای کسب رتبه مقابله کرده و سایت هایی که از این روش استفاده کنند جریمه و حتی پنالتی می کند. الگوریتم پاندا به خوبی محتوای ضعیف را تشخیص می دهد و با بروزرسانی های جدیدش نیز قوی تر و دقیق تر می شود. به گفته کارشناسان سئو سایت گوگل اثبات کرده است که سایت هایی که از محتوای ضعیف و پر از کلمات کلیدی استفاده می کنند را جریمه می کند و نه تنها دیگر نمی توانند با این روش رتبه خود را بالا ببرند بلکه رتبه کنونی را نیز از دست خواهند داد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید