انواع نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت


enamad را می توان در چند حالت برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی کسب کرد. این چند حالت به شرح زیر می باشد:


نماد اعتماد الکترونیک موقت


نماد اعتماد الکترونیکی موقت به منظور سرعت بخشیدن به فرایند دریافت این نماد کمک می کند به این صورت که به شرکت ها و سایت هایی که معیارهای حداقلی از آنچه مورد نیاز است داشته باشند اهدا می شود تا مراحل مختلف را طی کنند و در این بازده زمانی ضرری متوجه این سایت ها نباشد. البته با توجه به جدید بودن نماد الکترونیک برخی بخش ها به صورت کامل راه اندازی نشده اند ولی کماکان شروع چنین روندی باعث اعتماد سازی شده است و نوید بخش روزهای بهتر در طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد.


enamad دائم تک ستاره


این برچسب به سادگی نماد الکترونیکی موقت نیست و زمانی که طراحی سایت فروشگاهی به پایان رسید کارگروهی تحت عنوان مرکز توسعه تجارت الکترونیک به دقت سایت را رصد کرده و بررسی های لازم را انجام می دهد. سپس مقداری اصلاحیه و تغییر را برای انجام ابلاغ می کند که پس از اعمال این تغییرات صلاحیت سایت برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک تک ستاره تأیید شده و این نماد به سایت اهدا می شود.

انواع نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت


enamad دو ستاره


این نماد اعتماد نیز تفاوت چندانی با نماد الکترونیک تک ستاره ندارد و شیوه بررسی تقریباً یکسان و مشابه است و تفاوت آن صرفاً به دلیل نصب لایه های سوکت امن یا همان SSL در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. دلیل این کار نیز فقط حفاظتی و امنیتی و در جهت امنیت بیشتر اطلاعات رد و بدل شده میان کاربران و سایت می باشد. با توجه به بررسی های صورت گرفته پس از تشکیل فتا و روی کار آمدن نماد اعتماد الکترونیک تعداد کلاهبرداری ها در فضای اینترنت به صورت محسوسی کاهش یافته است و کاربران با خیال راحت و ایمن می توانند از سایت هایی که دارای نماد اعتماد می باشند خرید می کنند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید