طراحی سایت صرافی چه اهدافی را دنبال می کند


اصولا هدف از طراحی سایت صرافی آسان کردن کار مشتریان و جذب تعداد بیشتری مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد. صرافی ها برای آسان کردن کار نقل و انتقال ارز نیاز مبرم به طراحی سایت دارند. با داشتن حساب های بین المللی توسط مشتریان آنها می توانند به آسانی وارد سایت شده و در هر کشوری که باشند قبل از ورود به کشور اقدام به تبدیل پول خود کنند. اهداف مختلف دیگری نیز می توان به صورت فرعی برای صرافی ها بیان کرد که موجب می شود آنها به طراحی سایت صرافی نیاز داشته باشند. اهدافی نظیر پرستیژ بخشیدن به کسب و کار و بروز بودن، انتشار آخرین قیمت ها و اخبار بازار ارز برای مشتریان و کاربران، صرفه جویی در وقت خود و مشتریان و نیز ارائه خدمات دائمی برای از دست ندادن مشتریان از جمله دلایل دیگری می باشد که می تواند به صرافی ها انگیزه بدهد جهت طراحی وب سایت.
باید دقت کرد که در کنار هر هدفی که دارید نباید فراموش کنید مهمترین اصل در طراحی سایت صرافی امنیت کامل سایت است و در اینگونه سایت ها عملیات بانکی زیادی انجام می پذیرد، به همین خاطر در مراحل مختلف طراحی سایت و برنامه نویسی سایت صرافی ها باید نکات و اصول ایمنی را رعایت کرد و از هاست و سروری با اطمینان و ssl معتبر نیز بهره برد. امنیت در طراحی سایت صرافی بسیار با اهمیت تر از ظاهر و سایر موارد دارد.کارشناسان شرکت نونگار پردازش با سال ها تجربه و تخصص در زمینه برنامه نویسی و طراحی وب سایت و نیز متخصصین هاست و امنیت شبکه با تشکیل مجموعه ای می توانند علاوه بر طراحی سایتی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای صرافی ها از لحاض امنیتی نیز تمامی تضمین های لازم را به مشتریان خود ارائه دهند.

طراحی سایت صرافی چه اهدافی را دنبال می کند


طراحی سایت صرافی چگونه موفقیت آمیز خواهد بود


همانگونه که در بالا اشاره کردیم سایت های گوناگون با توجه به حوزه فعالیت خود تقاوات های فراوانی با یکدیگر دارند و البته اشتراکاتی نیز دارند. در طراحی سایت صرافی که در این مقاله موضوع سخن ما می باشد یکی از مهمترین عوامل موفقیت سایت اعتماد کاربران و امنیت بالای سایت می باشد. سایت هایی که باگ یا به اصطلاح آسیب پذیری در آنها مشاهده می شود باعث بی اعتمادی کاربران می شوند و طبیعتاً نمی توانند موفقیتی را کسب نمایند. در صورتی که هکرها بتوانند به سایت صرافی نفوذ کنند مقدار زیادی از اطلاعات کاربران و مشتریان را در اختیار خواهند گرفت و حتی می توانند سرمایه آنها را نیز به سرقت ببرند و علاوه بر ضرر هنگفت به صرافی باعث سلب اعتماد مشتریان از آن صرافی نیز بشوند. سخن کوتاه کنیم و در یک جمله بگوییم که طراحی سایت صرافی را نمی توان به هر کسی داد. باید با توجه به اهمیت بالای موارد امنیتی این سایت ها فقط از شرکت های طراحی سایت معتبر که سالیان سال در این زمینه تخصص و تجربه دارند کمک بگیرید و با استفاده از خدماتی نظیر پشتیبانی سایت آنها از امن بودن سایت خود اطمینان حاصل کنید. شرکت نونگار اولین و بزرگترین شرکت طراحی سایت ایران آمادگی هر گونه مشاوره و طراحی سایت صرافی را برای صرافان عزیز دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید