برای اخذ کلیه مجوزهای قانونی برای سایت، کلیه اقدامات تکنیکال و فنی از جانب ما پیگیری و تا حصول نتیجه در خدمت شما هستیم ولی حکمأ تأدییه های هویتی شما بعنوان مالک و صاحب امتیاز کار توسط خودتان می بایست انجام گردد و اصلأ امکان واگذاری به غیر ممنوع است ! شخصأ می بایست به آدرس اینترنتی www.enamad.ir مراجعه و طبق دستور العمل سایت اقدام نمائید . درصورتی که در طول اجرای این مهم سایت enamd به عملکرد اجرائی و تکنیکی سایت شما هر ایرادی گرفت ما در کوتاهترین بازه زمانی ممکن مراتب را رفع و ماحصل از بابت انتعکاس به سایت مرجع به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد ! قبل از آن که درباره شرایط و مراحل اینماد سخن برانیم لازم است که در ابتدا درباره اینماد توضیحاتی ارائه دهیم تا مشخص شود که اینماد چیست؟ اینماد در حقیقت نماد اعتماد الکترونیکی است که به منظور سازمان دهی دادن یا تایید استاندارد و هویت سالم طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اعطا می شود. اینماد لوگویی است که صرفا توسط مرکز تجارت الکترونیک به طراحی سایت های مختلف داده می شود.

شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

در مورد نماد اعتماد الکترونیکی و تعاریف آن در چندین مقاله به صورت مفصل توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دادیم. طبیعتاً اخذ نماد اعتماد یا به اصطلاح ای نماد شرایطی را دارد و باید برای گرفتن آن یک سری ویژگی ها و مقدمات را داشته باشیم. در این مقاله تعدادی از شرایطی که باید برای گرفتن ای نماد داشته باشید را بیان می کنیم.

برای هر شرکتی نیاز به داشتن نماد اعتماد نیست
نماد اعتماد برای مراکز خریر و فروش اینترنتی می باشد. یعنی هر سایتی که در طراحی سایت آن امکان خرید و فروش پیش بینی شده باشد.
شرکت های درخواست کنند برای ای نماد باید ثبت رسمی شده باشند و قانونی باشند.
دامنه یا همان نام اینترنتی سایت باید به نام مالک شرکت باشد(ارائه سند الزامی است)
اگر وکیل مالک هستید مدارک تفویض وکالت از مالک را به همراه داشته باشید
نماد اعتماد دو ستاره به گواهی اس.اس.ال نیاز دارد

شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی
حال ممکن است برخی شرکت ها همانند شرکت نونگار پردازش در جهت تکریم ارباب رجوع، برای گرفتن نماد اعتماد برای مشتریان خود اقدام نمایند که در این صورت حتماً باید گواهی وکالت از مالک را داشته باشند. شرکت نونگار پردازش در کنار طراحی سایت، سئو سایت و آموزش طراحی سایت و بسیاری فعالیت ها مرتبط دیگر با توجه به حقوقی که برای مشتریان خود قائل می باشد نماد اعتماد الکترونیک را برای تمامی مشتریان خود اخذ می کند.

انواع اینماد

اعتبار و کیفیت سایت های مختلف از طریق ستاره های آن ها مشخص می شود به طوری که هر چقدر ستاره های اینماد بیشتر باشد طراحی سایت دارای اعتبار و کیفیت بالاتری می باشد و مورد اعتمادتر خواهد بود.
• نماد موقت: این نماد به طراحی سایت های فروشگاهی که دارای حداقل شرایط و معیارهای لازم هستند اعطا می شود.
• نماد دائم یک ستاره: بعد از نماد موقت زمانی که طراحی سایت فروشگاهی دارای شرایط و معیارهای لازم باشد نماد دائم یک ستاره را دریافت می کند.
• نماد دائم دو ستاره: معیارهای دریافت نماد دائم دو ستاره کاملا شبیه به معیارهای دریافت نماد دائم یک ستاره است با این تفاوت که طراحی سایت برای دریافت نماد دائم دو ستاره باید گواهی ssl داشته باشد.

مراحل دریافت نماد اعتماد به چه صورتی است


نخستین اقدامی که باید انجام دهید این است که به سایت نماد اعتماد که آدرس آن در زیر قرار دارد مراجعه کنید و در این سایت بر روی قسمت درخواست نماد اعتماد کلیک کنید. سپس مراحلی که در زیر اشاره می کنیم را به ترتیب انجام دهید.
 http://reg.enamad.ir
ابتدا به بخش ثبت نام وارد شوید.
در این قسمت اطلاعات خواسته شده که بیشتر هویتی می باشد را تکمیل نمایید.
کسب و کار خود را اضافه کنید.
بخش تأییدیه فنی.
در این مرحله صحت و سقم اطلاعات کسب و کار شما بررسی خواهد شد.
یک فرم تحت عنوان فرم نظر سنجی وجود دارد که باید تکمیل کنید.
یک لیست از موارد الزامی برای نماد اعتماد الکترونیکی وجود دارد که باید بررسی نمایید.
مدارک باید به صورت فیزیکی بررسی شود.
در نهایت نماد اعتماد enamad برای شما صادر می شود.
آخرین مرحله نیز این است که کد مجوز را در سایت خود قرار دهید.

 

نکات ایمنی قبل از اقدام به خرید در سایت

هنگامی که قصد خرید در سایت ها خصوصاً سایت های فروشگاهی را دارید و می خواهید اقدام به پرداخت هزینه و یا هر گونه خرید کنید بهتر است نکات زیر را مورد نظر داشته باشید. نماد اعتماد الکترونیک باید حتماً به صورتی باشد که قابلیت کلیک کردن بر روی آن وجود داشته باشد. صرف وجود تصویر نماد اعتماد الکترونیک در سایت دلیل بر قابل اعتماد بودن سایت نیست و باید زمانی که بر روی این نماد کلیک می کنید به سایت مرکز توسعه تجارت هدایت شوید وگرنه نماد قلابی می باشد و قابل پیگرد قانونی.
آدرس های اینترنتی(URL) بانک ها مشخص بوده و باید قبل از وارد کردن اطلاعات دقیقاً چک کنید که کمترین مغایرتی نداشته باشد.
احتمالا با کدهای کپچا آشنایی دارید، کدهایی که به صورت ترکیب حرف و عدد یا هر کدام از اینها باید در کادر مربوطه وارد کنید. باید دقت کنید که در طراحی سایت های تقلبی این کد ها قابل رفرش نمی باشد و شما باید حتماً چک کنید که این کد قابل رفرش باشد. ما در شرکت طراحی سایت نونگار در کمترین زمان ممکن دریافت نماد اعتماد الکترونیک را برای شما انجام داده و این کار باعث می شود که تعداد مشتریانی که به کسب و کار شما اعتماد می کنند چند برابر شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید