امکانات طراحی سایت صرافی


در مورد طراحی سایت صرافی و ویژگی های آن در مقالات قبلی توضیحاتی را ارائه دادیم. اما یکی از مواردی که برای صراف ها اهمیت دارد این است که می خواهند بدانند با طراحی وب سایت چه امکانات و شرایطی برای آنها فراهم خواهد شد. در زیر به برخی از امکانات مورد استفاده در طراحی سایت صرافی اشاره می کنیم.
نقل و انتقالات ارز به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مراجعه حضوری
خرید و فروش و مبادله ارز به صورت آنلاین
ارائه اخبار و قیمت لحظه ای ارزهای مختلف در طراحی سایت صرافی
تعریف حساب های کاربری و مجزا برای مشتریان خاص
نقل و انتقال مبالغ حاصل از فروش ارز به به حساب های بانکی تعریف شده
امکان درج اخبار اقتصادی و مرتبط و نیز فروش سکه به صورت اینترنتی


شرکت نونگار پردازش پیشگام در طراحی سایت صرافی


نونگار پردازش با سال ها تجربه و تخصص در عرصه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت و رزومه ای درخشان که حاصل اعتماد و رضایت مشتریان بوده است و طراحی سایت صرافی برای بسیاری از صرافی های معتبر که نمونه های آن را در سایت می توانید ببینید می تواند در طراحی سایت صرافی به شما کمک نماید تا بتوانید در زمینه فعالیت خود علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل یک طراحی سایت عالی و در کلاس جهانی داشته باشید. برنامه نویسی اختصاصی مطابق با کار صرافی و نیز امنیت بالا و تضمین شده در سایت های طراحی شده توسط شرکت و اختصاصی و نمونه بودن قالب سایت شما تنها چند مورد از امکاناتی است که شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت ارز دیجیتال در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات طراحی سایت صرافی


افتخار ما رضایت مشتریان


همانگونه که در مطالب بالا اشاره کردیم تجربه و رضایت مشترین از شرکت نونگار پردازش باعث شده است تا در سالیان اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر شرکت باشیم. طراحی سایت صرافی را هر شخصی که اطلاعات پایه ای برنامه نویسی و طراحی سایت را داشته باشد نیز می تواند انجام دهد اما آیا مقرون به صرفه است که صرافان چنین ریسکی کنند؟ جواب روشن است. خیر با توجه به فضای رقابتی بازار ارز و تعداد فراوان سایت های مشابه و نیز اهمیتی که امنیت این گونه سایت ها دارد شخص یا شرکت های معمولی نمی توانند به خوبی از عهده این کار بر بیایند و در بحث پشتیبانی سایت نیز ضعیف خواهند بود. اما شرکت نونگار پردازش اولین و بزرگترین شرکت طراحی سایت ایران با بهینه سازی سایت و طراحی سایت صرافی شما باعث می شود که تفاوت ها رقم بخورد.

 

دوج کوین چیست؟

این ارز دیجیتال در ابتدا به عنوان یک طنز ساخته شد و قرار بود صرفاً جنبه طنز در بین ارزهای دیجیتال را داشته باشد و سرگرمی برای آنها باشد. اما با گذشت زمان اینقدر معروف شد که فردی همانند الیان ماسک برای حمایت از این ارز وارد میدان شد و فرایندهایی را برنامه ریزی کرد که این ارز به قدرت بیشتری برسد.

با وجود اینکه دوج کوین یک ارز جدید می باشد ولی به دلیل رتبه مناسبی که در میان ارزهای دیگر به خود اختصاص داده است باعث شده است که کاربران ایرانی و خارجی با علاقه زیادی اقدام به خرید این ارز کند و با توجه به اینکه حامی مقتدری همچون ماسک را دارد افراد برای رویای ثروتمند شدن از این ارز استفاده می کنند و همچنین قیمت پایین ارز دوج کوین نیز دلیل دیگری بر محبوبیت این پول دیجیتال است.

اما دلیل اصلی که دوج کوین معروف شد این است که این پول یکی پول دیجیتال مردم می باشد و به عنوان پول جامعه پاک شناخته می‌شود. اگر سری به شبکه های مجازی که حامی دوج کوین هستند بزنید متوجه می‌شوید که مردم با قلب خود از این پول مجازی حمایت می‌کنند و لقب پول جامعه پاک را به آن داده‌اند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید