مقدمه ای بر طراحی وب سایت asp


طراحی وب سایت


چند سال قبل پیش بینی اینکه طراحی وب بتواند تا این حد تأثیر گذار بوده و در زندگی روزمره افراد و خانواده ها راه پیدا کند اما امروزه به صورت گسترده ای بر جوانب زندگی افراد و نهادها و شرکت ها تأثیر گذار بوده است.طراحی وب سایت در حال حاضر به صورت سریع و باور نکردنی در حال پیشرفت است و با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در این راستا تولید می شود نفوذش بیشتر و بیشتر نیز می گردد. در صورتی که یک مقایسه نسبی انجام دهید خواهید دید که طراحی وب سایت از حالت ایستا و کوچک خارج شده و به سمت پویایی و پر حجم شدن با تنوع زیاد در حال حرکت است. طراحی سایت هایی که ساده بوده و امکانات خاصی را به کاربران ندهند چندان مورد استقبال قرار نخواهند گرفت و باید با استفاده از ماژول ها و برنامه نویسی اختصاصی جوابگوی نیاز کاربران باشند در غیر اینصورت کارایی نخواهند داشت و به اهداف خود نیز نخواهند رسید.


تکنولوژی های جدید در طراحی وب سایت


برای طراحی وب سایت باید از تکنولوژی های جدید بهره برد تا بتوان سایتی پویا و کارا، طراحی کرد. چند مورد از این تکنولوژی ها که در اختیار طراحان سایت قرار گرفته تا این علم را متحول کند را به صورت مختصر توضیح می دهیم. یکی از موارد قابل ذکر در طراحی وب سایت تکنولوژی مشهور به (ASP) می باشد. این تکنولوژی را شرکت ماکروسافت قبل از سال 2000 به همراه سرویس سرویس دهنده اطلاعاتی اینترنت یا همان (IIS) ارائه شد.

مقدمه ای بر طراحی وب سایت asp

توانایی و انواع فعالیت های (ASP)


در واقع این گونه تکنولوژی ها بود که زمینه را برای طراحی نمودن بانک های اطلاعاتی در کنار صفحات وب مهیا نمودند. آماری که از فعالان در عرصه طراحی وب ارائه می شود نشان دهنده این است که تعداد زیادی در حال فعالیت در این زمینه می باشد و به شدت نیز در حال افزایش هستند. شرکت های تخصصی طراحی وب در نقاط مختلف دنیا در حال شکل گیری و گسترش هستند و طبق آمار یکی از مشاغل پول ساز سالیان اخیر بوده است. این آمارها نشان دهنده این است که روز به روز بر وسعت طراحی سایت افزوده شده و استقبال بیشتری از آن می شود. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که تکنولوژی (ASP) توانایی انجام کارهای فراوانی را دارد و حتی به گفته برخی از کارشناسان هر کاری را می تواند انجام دهد. برخی از فعالیت های آن را برای آشنایی بیشتر شما در زیر مطرح می کنیم.
توانایی دسترسی و گشتن در بانک های اطلاعاتی متفاوت
فراهم کردن امکان نمایش صفحه های متفاوت برای انواع مرورگرها
بازی های کامپیوتری
توانایی پردازش فرم ها
حفاظت کردن از پسوردها و رمزهای عبور
امکان شخصی سازی صفحات در طراحی وب

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید