از طراحی سایت تخفیف گروهی چه می دانید

طراحی سایت تخفیف گروهی


این روزها احتمالا با پیشنهادات دوستان خود در مورد سایت های تخفیف مواجه شده اید یا شما را دعوت کرده اند به مکان خاصی که تخفیف خاصی به آنها داده است. شیوه کار در طراحی سایت تخفیف گروهی که عده ای نیز آن را به نام خرید گروهی می شناسند به این صورت است که مدیران این سایت ها و کسانی که به طور مشخص برای این گونه سایت ها فعالیت می کنند به سراغ کسب و کارها و مراکزی که خدمات تفریحی و فرهنگی و یا دیگر خدمات را ارائه می دهند می روند و در موارد مختلفی با آنها قرارداد می بندند که تخفیف هایی را جمع آوری کنند و سپس این تخفیف ها را در سایت برای عموم مردم به اشتراک می گذارند. طراحی سایت تخفیف گروهی نیز به نوعی از سایت های نیازمندی محسوب می شود با این تفاوت که در این سایت صرفا کالاها و خدمات دارای تخفیف قرار داده می شود.


نقش سئو سایت در طراحی سایت تخفیف گروهی


در طراحی سایت تخفیف گروهی باید موارد زیادی را رعایت کرد تا سایت بتواند به اهداف خود برسد. اصول و قوائد سئو سایت نیز از مهم ترین این موارد محسوب می شود. همچنین در طراحی آنها باید از گرافیک و قالب بسیار مناسب بهره برد تا علاوه بر جذب مشتریان به سایت کاربران برای دقایقی در سایت بمانند و مشتاق شوند که در سایت اقدام به خرید کنند. هر میزان کارآیی سایت و زیبایی آن بیشتر و کاربر پسند تر باشد به همان میزان مشتریان بیشتر و دائمی تر خواهند شد و می توان با ارائه صفحات شخصی به کاربران آنان را تبدیل به بازدید کنندگان ثابت کرد. در بخش نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش می توانید تعدادی از این سایت ها را که موفقیت قابل توجهی را در اینترنت به دست آورده اند مشاهده کنید. هر میزان بهینه سازی سایت بهتر باشد و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد ترافیک آن بالا تر رفته و احتمال موفقیت آن نیز افزایش می یابد.

از طراحی سایت تخفیف گروهی چه می دانید


ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی


این قبیل سایت ها با الگو گرفتن از نمونه های خارجی در ایران نیز رواج پیدا کرد و به زودی توانست جایگاه خوبی را در میان کاربران به دست آورد و امروزه شاهد وجود سایت های موفقی در این زمینه مانند نت برگ و .. می باشیم که بازدید کننده های فراوانی دارند. در مبحث قبلی به بهینه سازی سایت خوب و نقش آن اشاره کردیم اما یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت تخفیف گروهی این است که امکانات مورد نیز کاربر و برخی اوقات امکانات نوآورده و جدیدی در سایت وجود داشته باشد که شرکت نونگار با استفاده از برنامه نویسان قوی و جوان و با تجربه به خوبی از عهده این مهم بر خواهد آمد. هر میزان که تخفیف ها برای کاربران جذاب تر باشد نیز در رفتار کاربران تأثیر دارد و این هنر مدیر سایت را طلب می کند که تا چه میزان قدرت رایزنی و گرفتن تخفیف داشته باشد. باید تأکید کنیم که این نوع طراحی وب سایت نیازمند یک طراحی سایت حرفه ای می باشد و باید در آن از پیچیده ترین الگوها به خوبی بهره برد تا علاوه بر جذابیت ظاهری سایت کارایی نیز داشته و کاربران برای استفاده از سایت مشکلی نداشته باشند و از آن استقبال نمایند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید