وب مارکتینگ و سوشیال مارکتینگ و مهمترین نکات


وب مارکتینگ و نکات مهم


نکته اول: طراحی سایت شما باید واکنش گرا باشد تا بتواند خود را با انواع وسایل الکترونیکی در اندازه های متفاوت مطابقت دهد.
نکته دوم: سعی کنید قبل از شروع به طراحی سایت یک هاست خوب وبا سرعت بالا و آنتایم درصد بالا انتخاب کنید.
نکته سوم: وجود بخش خبری در سایت برای دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد زیرا این حس را به کاربران می دهد که در سایت همیشه مطالب جدید و جذابی برای مطالعه وجود دارد.
نکته چهارم: ایجاد بخشی برای طرح نظرات کاربران هم مثبت و هم منفی نیز هم به مدیران سایت برای شناخت بیشتر از نقاط ضعف و قوت و هم به کابران برای حس مهم بودن نظراتشان کمک می کند.
نکته پنجم: از انواع تبلیغات خصوصاً تبلیغات کلیکی استفاده کنید تا به صورت مؤثری ترافیک خود را بالا ببرید.
نکته ششم: برای کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند بخشی را در طراحی وب سایت در نظر بگیرید که در انجا امتیازات ویژه ای را برای آنها در نظر بگیرید و فضای گفتگوی آنها را فراهم اورید.


سوشیال مارکتینگ چیست


سوشیال مارکتینگ نیز یکی دیگر از ابزارهای با اهمیت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی الکترونیک محسوب می گردد. زمانی که در مدت کوتاهی شبکه های اجتماعی توانستند به صورت باور نکردنی در جامعه گسترش یابند بازاریابان به این فکر افتادند که روش های نوینی را برای تعامل با کاربران بیابند. اصولاً سوشیال مارکتینگ را به این دید می نگرند که ابزاری است برای جلب توجه کاربران به سمت سایت شما. امروزه تعداد شبکه های اجتماعی قدرتمند به سرعت در حال افزایش می باشد و مهمترین آنها توئیتر و لینکدین و البته فیس بوک می باشد.

وب مارکتینگ و سوشیال مارکتینگ و مهمترین نکات


سوشیال مارکتینگ و نکات مهم


نکته اول: در طراحی سایت برای استفاده آسان و بهینه و صرفه جویی در زمان دکمه ای را طراحی کنید که با کلیک بر روی آن مطالب شما به راحتی در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شود.
نکته دوم: در مطالب و تصاویر به اشتراک گذاشته شده آدرس سایت خود و لینک صفحات خود را قرار دهید.
نکته سوم: برنامه ریزی زمانی برای مطلب گذاشتن در سوشیال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد و حتماً باید محتوای مناسب را در ساعت مناسبی منتشر کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید