َآنالیز سایت و مزایا و دیدگاه ها

مزایای آنالیز سایت


در مورد تعریف آنالیز سایت و آنالیزورهای گوناگون در مقالات قبلی مطالبی را به شما عزیزان و همراهان همیشگی شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش ارائه دادیم. اکنون برخی از مزایایی که با آنالیز سایت می توانید از آن بهره مند شوید را یادآوری می کنیم.
پیش بینی رفتار رقبا در آینده و دلایل موفقیت آنها و میزان آن را می توان با آنالیز سایت بررسی و تحلیل کرد و طبق آن برنامه ریزی نمود.
می توان با آنالیز سایت رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل و مطابق با نیاز ها و خواسته های آنان به تولید محتوا پرداخت.
کانال ها و شبکه های اجتماعی را تقویت کرده و بهترین روش ها را برای در ارتباط بودن با کاربران یافت.
آگاهی از نقاط ضعف و قوت طراحی سایت و رفع و تقویت آنها
بررسی تهدیدات سایت های رقیب و کیفیت و کارایی سایت خود
تشخیص باگ ها و آسیب پذیری های امنیتی موجود در سایت و تلاش در جهت بهبود امنیت سایت و اطلاعات کاربران در طراحی وب سایت


آنالیز سایت از دیدگاه های مختلف


برای آنالیز سایت و در کل بررسی همه جانبه آن چندین دیدگاه و روش مختلف وجود دارد. در مورد روش ها توضیحاتی را در مقالات قبل ارائه کردیم. اما دیدگاه ها به این صورت است که مثلاً دیدگاه یک برنامه نویس با یک کارشناس سئو سایت و یا طراح تفاوت دارد و هر کدام از جنبه خاصی سایت را بررسی و آنالیز می کنند. برنامه نویس ماژول ها و سرعت بالا آمدن صفحات و طراحی پایگاه داده و غیره را بررسی می کند اما طراح گرافیک رنگ های استفاده شده در سایت و ترکیب آنها و نیز فونت ها و چیدمان آیتم های گوناگون را بررسی می کند. اما کارشناسان سئو سایت یا بهینه سازی سایت تگ های توصیفی و کلمات کلیدی و متا ها و نیز مواردی که بر روی سئو تأثیر گذار است مانند سرعت لود شدن صفهات و بک لینک ها را آنالیز می کند و طبق نتیجه این بررسی ها به بر طرف کردن مواردی که تأثیر منفی بر سایت دارند می پردازد.

 َآنالیز سایت و مزایا و دیدگاه ها

 
آنالیز سایت حرفه ای


آنالیز کردن سایت گار آسانی نیست و برای انجام آن باید آگاهی و تجربه لازم را داشته باشید. در واقع باید بتوانید به صورت حرفه ای آنالیز سایت را انجام دهید و این مهم با تکرار و تمرین امکان پذیر می باشد. مشورت از کارشناسان طراحی وب سایت در این زمینه کمک می کند که زودتر و بهتر بتوانید سایت خود را آنالیز و بررسی کنید. با توجه به دیدگاه های مختلفی که در بالا اشاره کردیم می توانید هر بار به منظور خاصی و با مشورت از کارشناس آن حوزه یعنی برنامه نویس، طراح گرافیک یا سئو سایت، آنالیز سایت را انجام دهید. در نهایت ذکر این نکته ضروری است که برای آنالیز سایت به برنامه ها و ابزار مناسب نیاز دارید که برخی از آنها رایگان و برخی نیاز شامل پرداخت هزینه می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید