مدیر موفق دیجیتال مارکتینگ و مهارت های کلیدی

بازاریابی شبکه های اجتماعی


امروزه نقش شبکه های اجتماعی روز به روز پر رنگ تر می شود و در جلوه های بیشتری از زندگی افراد تأثیر دارد. شبکه ها یا همان رسانه های اجتماعی از پویایی زیادی بهره می برد و همین باعث می شود که توجه فعالین بازاریابی دیجیتال را جلب کند. شبکه های اجتماعی با تنوع بسیار زیادی که دارد ممکن است تمرکز را از شما بگیرد. به همین خاطر باید با برنامه ریزی و اهداف مشخص شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کنید. باید محتوای مناسب با اهداف خود را تولید کرده و از ایده های جدید و مؤثر برای جذب بازار استفاده کنید. در مجموع شبکه های اجتماعی توانایی بالقوه فراوانی دارند که با دارا بودن استراتژی مشخص و دقیق می توان در آنها بازاریابی موفقی انجام داده و به نتیجه مودر نظر یا حتی فراتر از آن نیز برسیم.


بازاریابی محتوا در طراحی سایت


همانگونه که در مقالات بسیاری که می توانید در بخش آموزش طراحی سایت مشاهده کنید تاکید داشتیم محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. هم در بازاریابی دیجیتال و هم در طراحی وب سایت. باز هم اشاره می کنیم به این جمله که محتوا پادشاهی می کند. در بازاریابی دیجیتال نیز محتوا به عنوان یک پایه و اساس و زیر بنا در نظر گرفته می شود. البته محتوا صرفاً متن و نوشته نیست بلکه می تواند شامل تصاویر و ویدئو ها و فایل های مختلفی از قبیل برنامه ها و فایل های pdf و حتی نقشه ها و نمودار ها نیز باشد. محتوا علاوه بر این که در رضایت کاربران و مشتریان موثر می باشد در بهینه سازی سایت و سئو سایت و نیز در امر تعامل با کاربران و افزایش میزان فروش نیز تأثیر زیادی دارد.

 مدیر موفق دیجیتال مارکتینگ و مهارت های کلیدی

بازاریابی تلفن های همراه


با افزایش تلفن های همراه پیشرفته و تبلت ها و موبایل های هوشمند و نفوذ این دستگاه ها در میان اقشار مختلف جامعه که با سرعت غیر قابل تصوری انجام گرفت تمامی فعالین در عرصه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال غافلگیر شدند. طراحی سایت واکنشگرا یکی از عکس العمل هایی است که باید نسبت به این موضوع انجام داد یعنی سایت شما در دستگاه های موبایل که سایز نمایشگر مختلفی دارند نیز به خوبی و بدون به هم ریختن نظم آن نشان داده شود. راهکار دیگر طراحی برنامه های تخصصی برای موبایل به منظور درج تبلیغات در ان که همزمان نیازهای کاربران را نیز برطرف نماید. بازاریابی دیجیتال برای موبایل های هوشمند امروزه بسیار مهم تر از سایر موارد می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید