ابزار آنالیز سایت وورنک Woorank بخش اول

آموزش سایت وورنک


در ادامه سلسله مباحث مربوط به آموزش طراحی سایت و بهینه سازی سایت با توجه به این که در مقالات قبلی آنالیز سایت و اهمیت آن و برخی از ابزار آنالیز سایت مهم را برای شما توضیح دادیم در این مقاله به ابزار آنالیز سایت وورنک می رسیم. در این سایت می توانید گزینه های مختلفی را در دسترس داشته باشید که اکنون هر کدام از آنها را به صورت مختصر توضیح می دهیم.
بخش مربوط به نام تصاویر (Alt Atrribute): در بهینه سازی سایت محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است برای هر متن از یک یا دو تصویر نیز استفاده شود. استفاده از تصاویر باید با رعایت اصول سئو انجام بگیرد. یعنی شما باید یک نام مناسب برای تصاویر انتخاب کنید. شما در این بخش از ابزار آنالیز سایت وورنک می توانید تصاویر و نام آنها را بررسی کنید. در واقع انتخاب نام مناسب برای تصاویر باعث می شود که احتمال دیده شدن سایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل افزایش یابد.
بخش مربوط به صفحات سایت (Discovered Pages): هر سایت از تعدادی صفحه مختلف تشکیل شده است که با کلیک کردن بر روی هر قسمت به صفحه ی مورد نظر هدایت خواهیم شد. در این بخش تعداد صفحاتی که توسط موتورهای جستجو یافت شده است را می توانید ببینید. پس از اینکه تعداد صفحات را دیدیم و هنگام مقایسه با صفحات اصلی سایت متوجه شدیم که تعداد کمتری را وورنک به ما نشان داده است به این معنی است که یا نقشه سایت در طراحی سایت شما ایراد دارد و تنظیم نیست و یا اینکه نقشه سایت ندارید و یا اینکه برای صفحات داخلی لینک سازی به درستی انجام نشده است. به همین خاطر با برطرف کردن مشکل می توانید آنالیز سایت را دوباره انجام داده و نتیجه را مشاهده نمایید.

 ابزار آنالیز سایت وورنک Woorank بخش اول

قسمت مربوط به اتصالات گوگل پابلیشر (Google+ Publisher): در مقالات بسیاری بر نقش شبکه های اجتماعی در طراحی وب سایت اشاره کرده ایم. شبکه های اجتماعی می تواند با بالا بردن ترافیک سایت شما و بسیاری مزایای دیگر برای سئو سایت نیز بسیار مفید باشد. یکی از مهمترین بخش ها نیز اتصال به اکانت گوگل پلاس است که بسیاری از سایت ها از آن غافل می شوند. در این بخش می توانید اطلاعات مربوط به اتصالات گوگل پلاس را مشاهده کنید.
بخش مروبوط به تاچ اسکرین(Touchscreen Readiness): برای موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل اهمیت زیادی است که سایت ها تا چه میزان به کاربران اهمیت می دهند. بسیاری از مؤلفه های رتبه دهی به سایت نیز همین را اثبات می کند. یکی از نشانه های احترام به کاربران این است که سایت ما ریسپانسیو بوده و در دستگاه های مختلف با اندازه نمایشگرها متفاوت به خوبی و با همان زیبایی و کارایی اولیه قابل مشاهده باشد. این بخش از ابزار آنالیز سایت وورنک سایت شما را از این نظر که آیا دکمه ها و جاهایی از سایت که قرار است بر روی آنها کلیک شود برای اینکه بتوان در صفحه های لمسی و یا سایز کوچک به خوبی کارایی داشته باشد مناسب است یا نه می پردازد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید