عوامل موفقیت و امکانات طراحی سایت علمی

عوامل موفقیت طراحی سایت علمی


طراحی سایت علمی بسیار دشوار است. زیرا باید توجه داشته باشید که با قشر تحصیل کرده و از رشته های مختلف و در مقاطع مختلف تحصیلی و علمی سر و کار خواهید داشت. برای اینکه بتوانید یک طراحی سایت علمی موفق داشته باشید باید موارد زیادی را مد نظر قرار دهید. یکی از این موارد محتوایی است که منتشر می کنیم که باید برای کاربران مفید و جذاب و نیز کاربردی باشد.جدید بودن محتوا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد هر چند ممکن است مطالب و مقالات قدیمی نیز دوست داران خود را داشته باشد. دلیل دیگر برای موفقیت طراحی وب سایت علمی شما این است که بتوانید با بهینه سازی سایت خود و محتوای خوب و با کیفیت ترافیک سایت خود را بالا برده و در رتبه های برتر گوگل و دیگر موتورهای جستجو قرار بگیرید.


اصول سئو سایت در طراحی سایت علمی


تسلط بر اصول سئو سایت و مدیریت محتوا یکی دیگر از دلایل موفقیت طراحی سایت علمی می باشد. همچنین باید طراحی گرافیک و قالب سایت علاوه بر تناسب داشتن با حوزه علمی زیبا و کاربردی نیز باشد و چینش آیتم های مختلف در آن به درستی و اصولی انجام شده باشد. به صورتی که نظم و خلوت بودن صفحه به هم نریخته باشد و در عین حال نیز تمامی موارد به صورت دسته بندی شده و تفکیک شده در آن گنجانده شده باشد. تمامی این موارد در بهینه سازی سایت نیز مؤثر می باشد. شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش می تواند با توجه با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت علمی، سایت مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن طراحی و سئو کند.

عوامل موفقیت و امکانات طراحی سایت علمی


امکانات طراحی سایت علمی


به برخی از امکانات و ویژگی های که با طراحی سایت علمی می توانیم از آنها استفاده کرده و در سایت خود داشته باشیم اشاره نمودیم. اما در مجموع می توانیم برخی از مهم ترین امکانات موجود در طراحی سایت علمی را به شرح زیر نام ببریم:
طراحی دسته بندی و تفکیک موضوعی برای مقالات و مطالب موجود در سایت
وجود قسمتی در سایت با عنوان آرشیو مقالات که تمامی مقالات بارگزاری شده در آنجا قرار گیرد
طراحی قسمتی تحت عنوان اخبار روز یا عنوانی مشابه که خبرهای آن حوزه علمی را در آنجا منتشر کرد.
وجود قسمت انجمن سایت در طراحی سایت علمی که محیطی برای تبادل نظرات و نیز ارائه مقالات و مطالب و به نقد و بررسی گذاشتن انها توسط کاربران عضو می باشد
بخشی با عنوان تحقیقات علمی که مدیران سایت بروز ترین تحقیقات علمی را به صورت تألیف و یا ترجمه در آنجا قرار دهند

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید