Fold در طراحی سایت

اسکرول کردن صفحه در طراحی سایت


در مورد Fold و اهمیتش در طراحی سایت در مقاله قبل تحت عنوان: Fold در طراحی سایت چیست و چه اهمیتی دارد توضیحاتی را برای شما همراهان ارائه دادیم و حال در ادامه همان مبحث به برخی نکات دیگر در این باره می پردازیم. همانطور که اشاره شد باید در مورد محتوای زیر و روی فولد تصمیم گیری مناسب را انجام دهید و در جریان باشید که امروزه استفاده از اسکرول صفحه پیشرفت زیادی داشته است درصد بالایی از کاربران اینترنت صفحه را اسکرول می کنند و این درصد در حال افزایش نیز می باشد. همچنین در صورتی که سری به چند طراحی سایت معتبر و موفق بزنید خواهید دید که محتوای خود را به صورت عمودی ارائه داده و نیز با اسکرول کردن صفحه آن را طراحی نموده اند.


رفتار کاربران با محتوای زیر Fold در طراحی سایت


این موضوع که بازدیدکنندگان سایت صفحه را چگونه اسکرول کنند بسیار مهم است زیرا می توان از رفتار آنها بازخورد محتوای زیر Fold را در رفتار آنها متوجه شد. در تحقیقات متعددی که در این باره توسط روانشناسان و کارشناسان طراحی سایت انجام شده است اکثریت کاربران قسمت بالای Fold را نگاه می کنند و به ان قسمت بیشتر اهمیت می دهند. که همین امر نشان دهنده توجه کمتر کاربران به محتوای زیر Fold است و باید طبق همین اطلاعات به چینش و ارائه محتوا به آنها بپردازیم تا بتوانیم از نقاط توجه آنها در طراحی سایت بیشترین استفاده را کرده و کالاها یا محتوا و خدمات خود را در معرض دید آنها قرار دهیم که بازدید سایت بالا رفته و کاربران نیز مطالب جذاب را مشاهده نمایند.

Fold در طراحی سایت


جمع بندی بحث Fold در طراحی سایت


باید دقت داشته باشید که در طراحی سایت باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. یک نکته مهم این است که سعی کنید به گونه ای طراحی سایت را انجام دهید عدم نیاز به اسکرول برای نمایش سایت در ان تعریف نشده باشد زیرا Fold صفحات به وسیله نمایگر مورد استفاده کاربران برای دیدن سایت مشخص می شود و اینکه کاربران نیز با اسکرول کردن صفحه مشکلی ندارند و اکثریت این کار را انجام می دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید