طراحی وب سایت و قسمت درباره ما

مطالب و محتوای غیر مفید در صفحه درباره ما


در مقاله قبلی چند مورد از نکاتی که موجب بهتر شدن طراحی سایت می شود را برای شما توضیح دادیم و در این مقاله نیز به چند مورد دیگر اشاره خواهیم کرد. همانند چکیده یک مقاله علمی باید چندین بخش مهم را در طراحی سایت و نوشتن متن بخش درباره ما به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. از شاخصه های خود و کسب و کارتان صحبت کنید ولی به میزان کم و مختصر و مفید. زیرا هدف از این بخش ارائه رزومه نیست. علاوه بر این از اهداف، شیوه کار و چگونگی و راهکارهایی که برای رفع مشکلات آنها دارید و نیز مزایا و محاسن کسب و کار خود بنویسید و از آوردن مطالب اضافی و غیر لازم در این بخش طراحی سایت اجتناب کنید.


هدفمند بودن صفحه درباره ما در طراحی سایت


یکی از اشکالات در طراحی سایت و بخش درباره ما این است که برخی از مدیران سایت بدون هدف مشخص و فقط به خاطر رفع تکلیف یا بی توجهی این صفحه را تکمیل می کنند. قبل از شروع به طراحی بخش درباره ما هدف خود و کسب و کارتان را مشخص کرده و به صوت هدفمند شروع به تحریر کنید. متن این بخش طراحی سایت باید به صورتی باشد که کاربران بتوانند به آسانی از کسب و کار شما و جزئیات آن و برخی مطالب مفید آگاهی پیدا کرده و باز هم به سایت شما بازگردند. یک راهکار استفاده مفید تر این بخش نیز این است که با ارائه لینک هایی در دل محتوا کاربران را تشویق کنید که از سایت شما خرید کنند.

طراحی وب سایت و قسمت درباره ما

از دید یک راوی متن بخش درباره ما را بنویسید


شاید بپرسید که طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت چه ارتباط با راوی بودن دارد. جواب این است که یک راوی می تواند با محتوایی که ارائه می دهد یا به اصطلاح روایتش شنوندگان را تهییج کند که تا انتهای رویات را بشنوند. شما نیز در طراحی سایت با تولید محتوا رو به رو هستید که همیشه تأکید کردیم محتوا پادشاهی می کند، هم در طراحی وب سایت و هم در سئو سایت. به همین دلیل اگر راوی باشید و قسمت درباره ما را از این دید نوشته و ثبت کنید، کاربران را ترغیب به خواندن کامل آن می کنید و در نهایت آنها در سایت دست به اقدام می زنند. سعی کنید جذابیت کار را افزایش داده و در صورتی که آنالیز سایت شما مشخص کرد که چندان مورد استقبال قرار نگرفته است بارها و بارها آن را ادیت کرده و تغییر دهید تا به بهترین متن برسید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید