آموزش طراحی سایت و ارسال محتوا به فروم ها

تبلیغی مؤثر از طریق ارسال مطلب به انجمن ها


برای تبلیغات مؤثر و ارزان راه های مختلفی وجود دارد که در مقالات دیگر آموزش طراحی سایت نیز در مورد آنها توضیح داده ایم. اما در این نوشته به یکی از بهترین و متداول ترین این روش ها یعنی ارسال محتوا به تالارهای گفتگو می پردازیم. اما نکته ای که در این جا اهمیت بیشتری دارد صرف ارسال مطلب نیست بلکه چگونگی آن است که در سئو سایت و تبلیغ و دیگر تأثیرات مثبت بر طراحی سایت نقش بهینه داشته باشد. انجمن ها و فروم ها قوانینی دارند و خصوصاً فروم هایی که از رنکینگ های بالایی برخوردارند به شما اجازه نخواهند داد که به صورت مرتب مطالب حاوی لینک های خود را در انجمن آنها بارگذاری کنید و در صورت ادامه این روند فعالیت شما را قطع کرده و از انجمن اخراج می کنند.


آموزش طراحی سایت و نحوه ارسال مطلب


ارسال مطالب به انجمن ها که در آموزش طراحی سایت بسیار مهم است شامل مراحلی می شود که باید آنها را در نظر بگیرید. اول پست هایی را به انجمن بفرستید و سپس شروع به ارسال لینک کنید. اما روند این کار خیلی قبل تر شروع خواهد شد و آن زمانی است که به دنبال انجمن می گردید. برخی از سایت ها هستند که یک فهرست از انجمن های مختلف را در اختیار شما قرار خواهند داد زیرا یافتن تک به تک فروم ها مقداری خسته کننده می باشد. قدم بعدی یافتن انجمن های متناسب و مرتبط است. مثلا اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنید بهتر است به دنبال انجمن های کامپیوتر و آموزش طراحی سایت بگردید.

 آموزش طراحی سایت و ارسال محتوا به فروم ها


احترام به قوانین تالارهای گفتگو در ارسال مطلب


در صورتی که از فروم های خاصی استفاده می کنید و با به عبارتی از کاربران فعال انجمنی هستید ولی آن انجمن در خصوص زمینه مورد نظر شما فعالیت ندارد می توانید از مدیران انجمن بخواهید که آن موضوع را نیز به انجمن اضافه نمایند. دقت داشته باشید که هر میزان رتبه انجمنی که مطلب خود را در آن قرار می دهید بهتر باشد لینک های شما با ارزش تر خواهند بود. در واقع در طراحی سایت هدف شما نیز همین است که اعتبار خود را بالا ببرید و این به وسیله ارسال لینک و مطلب به تالارهای گفتگوی معتبر دور از دسترس نیست. با توجه به این مطالب احترام قائل شدن برای قوانین فروم ها لازم است. اگر انجمنی لینک قبول نمی کند نباید اصرار به قرار دادن لینک در آن داشته باشید زیرا با این کار لینک های شما را مسدود می کنند.


آموزش طراحی سایت و ارسال نهایی مطالب به انجمن ها


اما در طراحی وب سایت و ارسال مطلب، آخرین مرحله زمانی است که انجمن به شما اجازه ارسال مطلب و لینک را داد. سعی کنید پست های مرتبط و مفید که کاربران برای مطالعه ان زمان اختصاص دهند ارسال کنید. در مورد شیوه نوشتن یک محتوای خوب در بخش مقالات آموزش طراحی سایت توضیحات لازم را ارائه کرده ایم. بعد از اینکه به صورت مرتب و در طول چند هفته مطالب خوبی را ارسال کردید که از انها استقبال شد می توانید کم کم شروع به ارسال لینک های تبلیغاتی خود در دل این مقالات کنید. حتماً دقت کنید که در چندین تالار به صورت همزمان این کار را انجام دهید تا زمان شما هدر نرود. استفاده از فایل یادآوری نیز در جلب توجه کاربران اهمیت دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید