بخش اول نکات کلیدی در طراحی لوگو سایت

نام تجاری و تفاوت آن با لوگو در طراحی سایت


صاحبان کسب و کار و مشاغل برای اینکه بتوانند خود را در ذهن مشترین جای بیندازند نیازمند نام تجاری هستند و برای مطرح شدن در اینترنت نیز به لوگو در طراحی سایت نیازمندند. تفاوت ها این دو در این است که نام تجاری یکی از اساسی ترین نیازهای هر کسب و کاری و نماد کلی آن شرکت و ارتباطاتش با مشتریان می باشد. اما نقشی که لوگو سایت در طراحی سایت بر عهده دارد نیز باید بررسی کنیم. لوگو به این صورت است که به عنوان نشان شرکت شما شناخته می شود و در بیشتر قسمت های شرکت نظیر عنوان سایت و کارت تبلیغاتی و سر برگ ها و نشان های شرکت و حتی خودرو های شرکت نیز نصب باشد اما نه به این معنی که باید تمامی این موارد را لوگو بیان کند.


معیارهای لوگو حرفه ای در طراحی سایت


نیازی نیست که در طراحی سایت از لوگویی پیچیده استفاده کنید. لوگو هر میزان ساده تر باشد زیبا تر و کارا تر می باشد. بیشتر شرکت های معتبر لوگویی ساده و بدور از پیچیدگی در عین حال زیبا دارند. این بخش از کار البته به صورت زیادی به طراح لوگو بستگی دارد که راهنمایی لازم را انجام دهد و نیز تخصص کافی را داشته باشد. سادگی لوگو در ساخت سایت هم از نظر متون و هم از نظر اشکال به کار رفته مهم است. یکی از نقاط ضعف عمده شرکت های کوچک همین است که به اشتباه فکر می کنند هر میزان از فونت ها و اشکال و ترکیب پیچیده تر و عجیب تری استفاده کنند بهتر است. لوگو می تواند کلیت و اهداف یک شرکت را به ساده ترین شکل توضیح دهد، مانند یک شرکت آموزش طراحی سایت و یا اینکه یک تحریک یا سر نخ یا علامت سوال در ذهن مخاطبین ایجاد کند. اگر از نام تجاری در لوگو استفاده کنید بهتر و با معنی تر خواهد بود.

بخش اول نکات کلیدی در طراحی لوگو سایت


چند قانون طراحی لوگو سایت


در انتهای این بحث مبحث دیگری را با نام قوانین طراحی لوگو باز می کنیم. که شامل چند مورد می باشد که یکی از آنها را در این مقاله توضیح داده و در مقاله ای که به زودی منتشر خواهیم کرد این مبحث مهم در طراحی سایت را کامل می کنیم.


شروع طراحی سایت و لوگو با نام تجاری خود


در طراحی سایت قبل از هر چیزی لازم است برای طراحی لوگوی خود از نام تجاری خود استفاده کنید. سعی کنید برای این منظور از خواسته ها و نیاز های مشتریان خود آگاهی یابید و از آنها سوال کرده و نظرات آنها را تجزیه و تحلیل کنید. بعد از آن به برآورد خواسته ها و انتظارات خود بپردازید. هر میزان بیشتر تحقیق کنید و اطلاعات بیشتری را گردآوری کنید طبلیعتاً می توانید نتیجه بسیار مناسب تری در طراحی وب سایت خود نیز بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید