افزایش بک لینک ها در طراحی سایت

اهمیت بک لینک ها در طراحی سایت


یکی از مسائل مهمی که هم در طراحی سایت و هم در بهینه سازی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد بک لینک ها می باشد. برای اینکه بتوانید در گوگل و در سایر موتورهای جستجو موقعیت خوبی را برای خود به وجود آورید باید در طراحی سایت خود به بک لینک ها اهمیت زیادی بدهید. این کار آسان نیست و باید به صورت مستمر و بی وقفه در حال ساخت بک لینک باشید. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید نیاز است که چندین مطلب مهم در طراحی سایت را به شما یادآوری کنیم. در مقاله زیر و مقاله دیگری این نکات را مطالعه نمایید.

نویسنده خوب و فعالی باشید


یکی از نکات بسیار مهم هم در طراحی سایت و هم در هر زمینه دیگری این است که شما زمانی که وارد عرصه ای می شوید حتماً اطلاعات و معلومات کافی را در مورد آن داشته باشید. در غیر این صورت قادر نخواهید بود محتوایی که مناسب باشد را تولید کنید. باید مقالات مفید و کوتاهی بنویسید و در آن لینک صفحات خود را بگذارید به صورتی که به معنای جمله ها آسیب نرساند. در طراحی وب وقتی که برای انجمن ها مقالات خوب ارسال کنید پس از مدتی به شما اجازه می دهند که لینک های خود را ارسال کنید.

برقراری ارتباطات مؤثر در طراحی سایت


برای اینکه بتوانید از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید کار دشواری ندارید و می توانید از آنها به آسانی لینک بگیرید اما باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. در این انجمن ها و شبکه های اجتماعی به صورت ناگهانی و انفجاری ارتباط لینک ها بالا می رود. به همین خاطر یکی از اصول مهم در طراحی وب این است که باید بر روی شبکه های اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با مدیران آنها کار کنید و همینطور سعی کنیم با متقاعد کردن آنها لینک بگیریم و جایگاه خود را در گوگل بهتر سازیم.

افزایش بک لینک ها در طراحی سایت

انجمن ها و تالارهای گفتگو و دسترسی


شما می توانید لیستی از انجمن های مرتبط به فعالیت کاری خود را بیابید مثلاً انجمن هایی که در آنها قسمت هایی برای طراحی سایت و سئو سایت در نظر گرفته شده است. سپس قوانین آنها را مطالعه و لینک های خود را در آنها قرار دهید. لینک ها را می توانید به صورت امضا و یا فایل هایی در این فروم ها قرار دهید. در بخش سئو سایت در مقالاتی به مبحث تأثیر لینک ها در بهینه سازی سایت اشاره کردیم و بسیاری از این فروم ها حتی اگر برای ثبت بک لینک ها به شما هشدار هم بدهند به زودی شما را اسپم نمی کنند ولی باید با آنها تعامل داشته باشید. کار مستمر در این فروم ها باعث می شود که بتوانید بک لینک های خود را افزایش داده و از اعتبار بالایی نزد گوگل برخوردار شوید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید