نقشه سایت گوگل در طراحی سایت

چگونگی ساخت نقشه سایت گوگل در طراحی سایت


گوگل روش های گوناگونی را برای آنالیز صفحات سایت ها و مطالب آنها آزموده است. امروزه استفاده از cutting edge برای تحلیل کردن طراحی سایت ها و ایندکس نمودن مطالب آنها و در نتیجه رتبه بندی آنها در فهرست گوگل در گوگل رواج بیشتری دارد. این روش بی سابقه گوگل را امروزه به اسم نقشه سایت می شناسیم. استفاده ار این روش نه تنها به گوگل کمک کرده است بلکه بسیاری از کارشناسان سئو سایت و مدیران سایت ها نیز به آن علاقه مند هستند و محبوبیت زیاد و رو به افزایشی را دارد. این شیوه مزایای دیگری نیز دارد. برای مثال می توان به پیدا کردن سریع تر سایت های لیست شده و خطاهایی که در لینک های سایت وجود دارد و برطرف کردن آنها اشاره نمود.
اما برای اینکه بیشتر و بهتر با این عنوان در طراحی سایت آشنا شوید باید بگوییم که نقشه سایت گوگل به این معنی است که شما آدرس صفحات سایت خود را با اطلاعاتی که مهم می باشد و به گوگل برای یافتن این صفحات کمک می کند قرار دهید. مرحله بعدی این است که ربات های گوگل به سراغ این مطالب خواهند آمد و آنها را می خوانند و سریعاً ایندکس می کنند.

 نقشه سایت گوگل در طراحی سایت

نقشه سایت گوگل چند نوع است


در ادامه باید اشاره کنیم که نقشه سایت گوگل دو نوع است. یک نوع به این صورت می باشد که از صفخات طراحی سایت یک لیست تهیه می شود و در نوع دوم یک لیست از نقشه های سایت موجود در سایت می باشد. نکته  قابل ذکر این است که شما نمی توانید هر میزان که خواستید url در نقشه سایت قرار دهید و گوگل برای این امکان محدودیت پنجاه هزاری قائل شده است. مشکلی که وجود دارد این است که برخی از طراحی سایت های عظیم نیاز به چند برابر این میزان خواهند داشت. برای اینکه این مشکل نیز برطرف شود فایل های لیست نمودن نقشه ای به وجود آمده که می تواند نقشه وب سایت ها را تا هزار لیست کند. بنابراین هزار نقشه پنجاه هزار آدرسی را می توانید در اختیار داشته باشید. برای حل این مشکل راه و روش های فراوانی توسط کارشناسان طراحی وب سایت و سئو سایت به وجود است و می توان گفت که با این روش ها دیگر هیچ محدودیتی برای تعداد آدرس هایی که می خواهید به عنوان نقشه سایت ثبت کنید وجود ندارد. برخی از این روش ها را در مقالات قسمت آموزش طراحی سایت برای شما عزیزام منتشر خواهیم کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید