سئو سایت به چه معنی است


سئو سایت کلمه ای مهم


امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و طراحی سایت افراد زیادی در این عرصه مشغول به فعالیت به عنوان کاربر یا وبمستر و ... می باشند. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که بیشتر این افراد یا به عبارت بهتر همه آنها بایک مجموعه از کلمات کلیدی و کاربردی سر و کار دارند. واژگانی نظیر آموزش طراحی سایت و طراحی وب و سئو سایت یا بهینه سازی سایت از جمله مهمترین این کلمات می باشند که حداقل برای یک بار این به گوش شما خورده است. اما در این مقاله به معنای این کلمه و نقش آن در طراحی سایت خواهیم پرداخت.


سئو سایت


سئو سایت در لغت به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. معادل انگلیسی SEO که مخفف Search Engine Optimization می باشد. در واقع به این معنا که چه محتوایی برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل می تواند جذاب باشد و باعث شود که به سایت شما امتیاز بدهد و در فهرست بندی صعود کنید. با توجه به این مهم که بیشتر افراد فعال در وب برای یافتن یا دسترسی به موضوع مورد نظر خود از گوگل استفاده می کنند می توان به اهمیت این کار پی برد که اگر در لیست ارائه شده گوگل رتبه بهتری را کسب کنید، بیشتر دیده خواهید شد و کاربران بیشتری به سایت شما خواهند آمد. سئو سایت در مورد مباحثی نظیر عنوان صفحه مناسب و تگ ها و متا تگ ها نیز کلمات و عبارات کلیدی و در کل تمام محتوایی که در سایت قرار می گیرد تحقیق و کار می کند.

سئو سایت به چه معنی است


سئو سایت و موتورهای جستجو


در مقالات قبلی آموزش طراحی سایت در مورد نحوه کار موتورهای جستجو مطالبی را بیان کردیم و در این قسمت نیز با چکیده ای از آن آشنا می شوید. موتورهای جستجو به وسیله نرم افزار مشهور به خزنده ها یا ربات های گوگل صفحات وب را یافته و دسته بندی می نمایند. ایرادی که در اینجا برای کارشناسان سئو سایت وجود دارد و باعث می شود که اگر در گوگل رتبه بالایی دارید در یاهو رتبه شما متفاوت باشد این است که خزنده های این موتورهای جستجو هر کدام به صورت متفاوتی فعالیت می کنند. بنابراین در سئو سایت باید این مطلب مد نظر باشد و مطابق با موتورهای جستجوی گوناگون و نیز تغییراتی که در این برنامه ها به وجود می آید بهینه سازی سایت را انجام دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید