از ابزارهای سئو سایت چه میدانید 


سئو سایت چیست


در مورد سئو سایت توضیحات زیادی را در مقالات بخش طراحی سایت داده ایم. آشنایی با سئو سایت برای هر فردی که در اینترنت قصد فعالیت دارد واجب و با اهمیت می باشد. سئو سایت به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است و به مجموعه فعالیت هایی فنی و محتوایی که توسط کارشناسان بهینه سازی سایت برای بالا رفتن و قرار گرفتن در صفحات برتر گوگل و دیگر موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش ترافیک و تعداد بازدید کنندگان سایت انجام می دهند گفته می شود.


ابزارهای سئو


برای اینکه با ابزارهای مؤثر در سئو سایت آشنا شوید با ما در ادامه مباحث طراحی سایت همراه باشید. ابزارهای سئو سایت تنوع زیادی دارند و حتی ابزارهای ایرانی نیز در بین آنها می توان یافت. اما مهمترین ابزارهای بهینه سازی سایت را در زیر مرور می کنیم.


ابزار پیشنهاد دهنده کلمات کلیدی


از مهم ترین و تأثیر گذارترین موارد کلمات کلیدی سایت هستند که با توجه به آنها سئو سایت انجام می شود. این کلمات در جذب موتورهای جستجو نیز نقش مهمی دارند. ابزار فوق به شما کمک می کند که بهترین و پر جستجو ترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید.

از ابزارهای سئو سایت چه میدانید 


بررسی امتیاز سایت در گوگل


امتیازاتی که گوگل به سایت ها می دهد طبق معیارهای زیادی صورت می گیرد که اصولاً گوگل به صورت مشخص این معیار ها را ارائه نمی دهد و برای بررسی سایت ها محاسبات دقیقی انجام می دهد. در طراحی سایت بالا بودن امتیازات شما در موتور جستجوگر باعث بالا رفتن اعتبار و نیز بازدید سایت شما می گردد و ارزش سایت را نیز بالا می برد. برای اینکه به صورت تقریبی بتوانید از امتیازات خود آگاهی یابید می توانید از ابزار تولز سئو استفاده کنید و به راحتی آنالیزی از سئو سایت خود را در اختیار داشته باشید.


بررسی محبوبیت لینک ها و وضعیت سایت در گوگل


طبیعتاً در طراحی سایت برای شما اهمیت زیادی دارد که وقتی در موتورهای جستجویی نظیر گوگل سایت شما را جستجو کنند چه تعدادی نتیجه نشان داده خواهد شد و نیز سایت را با سایت های دیگری نیز می توانید با کمک ابزار محبوبیت لینک مقایسه و بررسی نمایید. همچنین با استفاده از ابزار بررسی وضعیت که با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید بیابید قادر خواهید بود تعداد نتایج جستجوی سایت خود در گوگل و یاهو و دیگر موتورهای جستجو بررسی کرده و مشاهده کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید