سئو نقشه سایت گوگل برای موتورهای جستجو

اهمیت بهینه سازی سایت


سئو سایت و بهینه سازی سایت اینها کلماتی آشنا برای کسانی که در دنیای طراحی سایت نقشی دارند می باشد. در مورد تک تک این کلمات و معانی آنها به وفور و در مقالات زیادی در طول سالیانی که افتخار همراهی شما را داشته ایم تحریر کرده ایم. سئو سایت در واقع آماده کردن سایت برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل است و شامل مجموعه ای از مباحث فنی و مباحث محتوایی و تولید مطلب می باشد. مجموعاً فعالیت های سئو سایت باعث می گردد که امتیاز بیشتری از موتورهای جستجو دریافت نموده و بتوان سایت خود را در فهرست بندی آنها ارتقا داده و به صفحات اول پیشنهادی به کاربران رساند که نتیجتاً ختم می شود به افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن بازدید ها و به تبع آن موفقیت در کسب و کار و اهداف پیش بینی شده برای طراحی سایت و کار در دنیای وب.


نقشه سایت گوگل و بهینه سازی


در مورد اهمیت ساخت نقشه سایت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت، در مقاله ای مفصلاً توضیح دادیم و چگونگی ساخت نقشه سایت گوگل را نیز برای شما عزیزان توضیح دادیم. گوگل بارها تأکید کرده که ابزارهایی که برای ساخت نقشه سایت نیاز است به صورت رایگان ارائه شده و در آینده نیز بدون دریافت هزینه قابل دسترسی می باشد. کیفیت این ابزارها در مقایسه با ابزارهای رقیبی که در دنیای طراحی وب وجود دارد و برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت پول می باشد نیز گمتر نبوده و حتی بالاتر نیز هست. اما نحوه استفاده از این سرویس ها به این صورت است که همانطور که اشاره کردیم باید به گوگل دسترسی داشته باشید یا اگر ندارید ایجاد کنید.

سئو نقشه سایت گوگل برای موتورهای جستجو

البته می توان بدون دستریسی هم از نقشه سایت گوگل استفاده کرد اما اگر می خواهید از ابزار گوگل برای مشاهده سایت خود استفاده کنید باید به گوگل دسترسی داشته باشید و از آنجا که در مراحل مختلف قبل و بعد طراحی سایت نیز به این دسترسی نیاز پیدا خواهید کرد توصیه می شود حتماً دسترسی را ایجاد کنید. در نهایت پس از انجام مراحل فوق باید به سایت زیر مراجعه کرده: www.sitemap.google.com که در آن راهنمایی های مورد نیاز وجود دارد و سوالات مهم و پر تکرار نیز به صورت دسته بندی شده به همراه جواب ها و راهکارها قابل مشاهده می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید