طراحی سایت و موارد الزامی

بایدها در طراحی سایت


برای هر مدیر سایتی اهمیت زیادی دارد که بتواند جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشد و در صفحات اول قرار گیرد. این کار در طراحی سایت ممکن است برای برخی سایت ها با کلمات کلیدی رقابتی بسیار دشوار باشد و هم زمان زیادی طول بکشد و هم هزینه زیادی را نیاز داشته باشد. اما نکته ای که در این مقاله به آن اشاره می کنیم این است که چه مورادی را باید الزاماً در طراحی سایت رعایت کنید تا بتوانید به جایگاه مناسبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو برسید.


طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل


امروزه استفاده از گوشی های تلفن همراه و تبلت ها به شدت در حال افزایش بوده و با قاطعیت می توان گفت یک پنجم ترافیک وارده به سایت ها و نیز سایت شما از این طریق است و بنابراین در طر احی وب نمی توان آنها را نادیده گرفت. در واقع طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا به این منظور انجام می شود که با هر دستگاهی در اندازه های مختلف بتوان بدون اینکه نظم و زیبایی سایت به هم بریزد و یا امکانات آن غیر قابل استفاده شود از سایت دیدن کرد. یکی از نکات مهم طراحی وب سایت بعد از ریسپانسیو کردن سایت این است که حتماً در انواع دستگاه ها آن را تست کنید. با این روش هم به بازدیدکنندگان و مشتریان خود احترام گذاشته و هم تأثیر مثبتی در سئو سایت و رنک گوگل و موتورهای جستجو دارد.

طراحی سایت و موارد الزامی 

بهره گیری از رسانه های اجتماعی و گزینه ثبت ایمیل


یکی دیگر از مباحث مهم در طراحی سایت استفاده و بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی است. استفاده از این شبکه های علاوه بر حفظ ارتباطات کاربردی در سئو سایت نیز مؤثر است. در صفحه اصلی سایت خود گزینه شبکه های اجتماعی مشهور نظیر فیس بوک و توئیتر و ... را حتماً قرار دهید تا در دید کاربران باشد. در مجموع هدف اصلی از طراحی وب سایت ارتباط با مشتریان و جذب آنها می باشد و نباید برای اینکه انها اقدام به خرید از شما کنند عجله کنید و بهتر است برای جلب اعتماد کاربران برنامه ریزی کرده و صبور باشید. صبر در طراحی سایت و سئو سایت یک مفهوم کلیدی است. از ابزاری پر کاربردی نظیر ایمیل یا پست الکترونیکی نیز بهره لازم را ببرید. برای این کار فقط نیاز به ارائه یک فرم ثبت نام در ساخت سایت و صفحه اصلی سایت دارید و از این طریق تعداد بسیاری از کاربران را می توانید به صورت دائمی به سایت خود دعوت کرده و محصولات و کالاهای خود را برای آنها بفرستید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید