بروزرسانی محتوای قدیمی در طراحی سایت 

اهمیت تولید محتوا در طراحی سایت


محتوا می تواند به اشکال مختلفی در سایت منتشر شود. این که شما از چه نوع محتوایی در سایت خود بهره می برید بستگی به نوع کسب و کار شما و تا حدی نیز برنامه شما دارد. در طراحی سایت می توان از تصاویر و ویدئو و متون و فایل های مختلف دیگر به عنوان محتوا برای ارائه به کاربران استفاده کرد. هر کدام از این محتوا ها می تواند کارایی و جذابیت خود را برای کاربران داشته باشند. تنها چیزی که برای مدیران سایت مهم می باشد این است که فارغ از نوع محتوای ارائه شده بتواند برای مخاطبین جذاب و تهییج کننده باشد.
تولید محتوای حرفه ای کار ساده ای نیست و کارشناسان تولید محتوا در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. این کار هم هزینه بر است و هم دشوار اما در طراحی سایت و خصوصاً مبحث سئو سایت بسیار با اهمیت می باشد. برای اینکه هزینه ها و زمان را کاهش دهیم می توانید محتوای قدیمی خود را بروز رسانی کنید که روش های مختلف آن را در این قسمت و مقالات دیگری که به زودی منتشر می کنیم توضیح خواهیم داد.

 بروزرسانی محتوای قدیمی در طراحی سایت

محتوای قدیمی طراحی سایت و تجدید سازماندهی


برخی از شرکت ها و نهاد ها و حتی کسب و کارهای بزرگ و کوچک محتواهای با ارزش و مهمی در طراحی سایت خود دارند که ممکن است فایل های مختلفی را شامل شود. فایل هایی نظیر تحقیقات علمی و یا آمارهایی که هم برای کاربران و هم برای مدیران سایت ها اهمیت دارد و نیاز مبرم می باشد که این فایل ها را سازماندهی مجدد کرده و در سایت قرار داد. با سازماندهی مجدد و محتواهای قدیمی خود می توانید هم از نظر سئو سایت و هم از نظر جذابیت و تازگی مطالب برای کاربران گام مثبتی را بردارید. یک روش این است که محتواهای طولانی و حجیم را به چند قسمت تقسیم کنید. یا در صورتی که فایل های pdf  دارید آنها را به قسمت های کوچک تقسیم کرده و در یک بازده زمانی به ترتیب در سایت قرار دهید.
راهکار دیگر این است که برعکس کار بالا را انجام دهید یعنی فایل های کوچک را در یک فایل بزرگ جمع آوری کنید. اما پیشنهاد ما این است که در طراحی سایت خود اگر بخشی را دارید که مشتریان در آن سوالات و مشکلات خود را بیان می کنند مهمترین آنها را جمع آوری کرده و در قالب یک فایل به همه آنها پاسخ دهید. در مجموع راهکارهای فراوانی برای بروز رسانی محتوا در طراحی سایت وجود دارد که برخی از آنها می تواند ابداعی و ایده خود شما نیز باشد و یا اینکه می توانید از یک کارشناس طراحی وب سایت یا بهینه سازی سایت نیز کمک بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید