مقاله خوب برای طراحی سایت و بازاریابی آن

روش نوشتن مقاله و بازاریابی آن


مقاله در طراحی سایت نقش بسیار مهمی دارد و در واقع بسیاری از سایت ها بدون محتوا هیچ ارزشی ندارند و به عبارت بهتر بدون محتوای مناسب و کاربرد پسند سایت شما نخواهد توانست به اهداف مد نظرتان برسد و هم از نظر سئو سایت و هم از نظر ترافیک پیشرفتی نخواهد داشت. بازاریابی محتوا یا همان بازاریابی مقاله نیز در طراحی سایت به معنی این می باشد که هنر تحریر و نوشتن شما در چه حدی می باشد و نیز چگونگی نشر این مقالات در دایرکتوری و وبلاگ ها را شامل می شود.


اهمیت دادن به خواسته کاربران


نوشتن مقاله در طراحی وب سایت با مقاله که در محافل دانشگاهی و علمی وجود دارد تفاوت های اساسی دارد. در ابتدا باید توجه کنید که در مقاله نویسی باید اولویت شما کاربران باشد و طبق مطالبات آنها بنویسید و با ارزش. می توانید در مقاله سوالات اساسی کاربران را پاسخ بگویید و یا نکات جدید و مورد نیاز آنها را آموزش بدهید. هر میزان که در طراحی وب سایت و مقاله نویسی به کاربران و بازدید کنندگان اهمیت بیشتری بدهید بازدید محتوای شما بالاتر خواهد رفت. باید دقت کنید در صورت نوشتن مقالات بی کیفیت سایت شما یک سایت بی ارزش تلقی شده و کاربران خیلی زود سایت را ترک خواهند کرد. به همین دلیل به بخش آموزش طراحی سایت مراجعه کرده و مقالات مرتبط را مطالعه کنید.

مقاله خوب برای طراحی سایت و بازاریابی آن 

نوشتن مقاله با نام نویسنده


مورد بعدی که باید در طراحی سایت و نوشتن مقاله رعایت کنید امضاء داشتن مقاله می باشد تا اعتبار آن بالا برود. در صورت مراجعه به سایت های مختلف خواهید دید این مورد در بسیاری از آنها رعایت نمی شود. گاهاً مدیران سایت ها به جای اینکه مقاله را با امضاء در سایت قرار دهند لینک اصلی مقاله را قرار می دهند که به نوعی می تواند یک روش جایگزین باید که البته در سئو سایت این روش پیشنهاد نمی شود. امضاء قرار دادن در فروم ها و انجمن های مختلف به جای لینک باعث می شود که تا حد زیادی میزان ورود به سایت شما افزایش پیدا کند. بنابراین اگر از امضا استفاده کنید باعث می شود که از بسیاری سایت های دیگر در زمینه سئو سایت و جواب دهی مقاله نویسی و بازاریابی آن پیش بیوفتید.


بازاریابی مقاله


برای بازاریابی مقاله دو روش را در طراحی سایت می توانید به کار ببرید. اول اینکه آن را بدون واسطه به دایرکتوری های رتبه بالا ارسال کنید که نسبت به روش دیگر قدیمی تر است نیاز به اختصاص زمان دارد و دوم اینکه از سرویس هایی که برای این کار وجود دارد استفاده کنید که هزینه بر می باشد اما در بازده زمانی طولانی پاسخگوی شما می باشد. برای اینکه به سرویس های ارائه مقاله دست یابی پیدا کنید فقط کافی است که آن را در گوگل جستجو کرده و از میان انبوه این سرویس ها یکی را انتخاب نمایید. بازاریابی مقاله در طراحی وب سایت و سئو سایت نقش بی بدیلی را ایفا می کند و موجب افزایش ترافیک سایت شما می گردد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید