طراحی سایت و محتوا در تقابل با کلید واژه

محتوا و کلید واژه در طراحی سایت


دنیای طراحی وب روز به روز در حال تغییر می باشد و پیشرفت آن سرعت سرسام آوری دارد. در گذشته گوگل و بیشتر موتور های جستجو در سایت ها به دنبال اصطلاحات و لغات بودند اما الان بر خلاف قبل این امر دچار دگرگونی شده و موتورهای جستجو در پی مفهوم می باشند و کیفیت را مهم تر می شمارند و به این سمت در حال تکاپو هستند. البته نباید اینگونه برداشت کرد که دیگر لغات در آنالیز یک صفحه اهمیتی ندارد و تفاوت در این است که اهمیت مفهوم بیشتر از لغات شده است. با توجه به همین مهم در پی آن هستیم که این مفاهیم را روشن تر کنیم. در این نوشته که شامل سه بخش مجزا ولی مرتبط با یکدیگر هستند به اهمیت این موضوع در طراحی سایت می پردازیم و امیدواریم که تا انتها با ما باشید.

دو مفهوم کلی طراحی سایت مهم


برای اینکه بخواهیم در بحث طراحی سایت فعالیت کنیم نیاز است با برخی از مفاهیم مهم و پر کاربرد آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم از روند حرکتی طراحی وب سایت آگاهی داشته و سپس المان های مختلف مرتبط با ان را بررسی و آنالیز کنیم. دو مورد از این مفاهیم کراولینگ و ایندکسینگ می باشند که به صورت مختصر تعریف آنها را ارائه می دهیم و برای آشنایی کامل تر می توانید به قسمت آموزش طراحی سایت مراجعه کنید.
مفهوم Crawling به معنای توان موتورهای جستجو برای خزیدن در یک طراحی وب سایت است.
مفهوم Indexing نیز به معنای صفحاتی است که به واسطه خزیدن نشان گذاری شوند.

طراحی سایت و محتوا در تقابل با کلید واژه

طراحی سایت و درک علائم


هم در طراحی وب سایت و هم در بهینه سازی سایت مفاهیم زیادی وجود دارد که بیشتر اوقات از آنها تعابیر نا مناسبی شده و باعث کج فهمی کاربران می شود. به همین دلیل باید توجه بسیاری داشته باشید که گوگل و بیشتر موتورهای جستجوی دیگر از از علائم و مؤلفه های فراوانی برای بالا بردن رتبه و رنکینگ سایت ها استفاده می کنند که برای مثال می توانیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم مانند دسته بندی ها و موقعیت های جغرافیایی و همچنین تحلیل رفتاری کاربران که هر چند برخی از این موارد مهم در طراحی وب ممکن است مستقیماً بر روی افزایش رتبه مؤثر نباشد اما در اینجا مبحث اصلی ما این است که آنها به صورت مستقیم بر مرکز مفاهیم و کیفیت پالس های ارسالی از طراحی سایت تأثیر گذار هستند و برای درک بهتر رفتار موتورهای جستجویی نظیر گوگل باید با آنها آشنایی داشته باشیم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید