مقدمه ای بر ارتباط سئو سایت با گوگل پلاس

نقش گوگل پلاس در سئو سایت


یکی از سوالاتی که معمولاً در مورد سئو سایت می شود این است که گوگل پلاس در سئو سایت تأثیری دارد یا خیر. امروزه گوگل در زندگی افراد نقش بی بدیلی یافته است و این غول اینترنتی دنیای طراحی وب سال هاست که در اذهان و زندگی مردم رخنه کرده است و به نحوی قابل جایگزینی نیز نیست. احتمالاً شنیده باشید گه امروزه به جای استفاده از واژه جستجو کن در میان بسیاری از وب گردها باب شده است که می گویند گوگل کن. این به این معنی است که گوگل تا چه میزان قدرتمند شده است. گوگل صرفاً در زمینه موتورهای جستجو فعال نیست و قسمت زیادی از صنعت تبلیغات آنلاین را نیز در اختیار خود گرفته است که سود بسیار زیادی را نصیب این شرکت می کند.

رقبای گوگل را بشناسیم


یکی از رقبای قدرتمند گوگل که البته مدت زمان زیادی نیست در این عرصه وارد شده است فیس بوک می باشد که با تمرکز بر شبکه های اجتماعی توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند. فیس بوک در طراحی سایت و سئو سایت نیز می تواند به عنوان یک مؤلفه مهم در نظر گرفته شود. این غول شبکه های اجتماعی با سرعت زیادی خود را به گوگل نزدیک می کند و اکنون دومین سایت پر بازدید جهان محسوب می شود که البته با توجه به حجم وسیعی از اطلاعات که از کاربران خود در اختیار دارد یک تهدید بزرگ برای گوگل در زمینه تبلیغات آنلاین به حساب می آید. شیوه تمرکز بر بازار آنلاین در گوگل و فیس بوک تفاوت هایی با یکدیگر دارد و باعث می شود تا تبلیغ کنندگان اقبال بیشتری از فیس بوک داشته باشند.

مقدمه ای بر ارتباط سئو سایت با گوگل پلاس

شیوه بازاریابی فیس بوک در طراحی سایت


در قسمت بعدی به نقش گوگل پلاس در طراحی سایت و بهینه سازی سایت نیز خواهیم پرداخت. حال در ادامه معرفی فیس بوک و گوگل به بازاریابی فیس بوک می پردازیم که با توجه به انتخاب هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد و مواردی که می تواند در هدفمند کردن تبلیغات آنلاین کمک کند مانند: سن، جنسیت، سطح سواد و مکان زندگی و زبان و ... باعث می شود بازاریابان و تبلیغ کنندگان به این غول دنیای طراحی وب نسبت به گوگل توجه بیشتری کنند. با توجه به مقدمات ذکر شده در قسمت بعدی مقاله به اهمیت گوگل پلاس و فیس بوک در طراحی سایت و بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید