استفاده از HTML5 در طراحی سایت تاثیر مثبت دارد و سئو سایت را بهبود می بخشد.

تأثیرات استفاده از HTML5  در طراحی سایت بر روی سئو سایت

یکی از جدیدترین استانداردها در طراحی سایت که مبتنی بر XML می باشد HTML5  است . این استاندارد این امکان را به طراحان می دهد تا المان های زیادی بدون اسفتاده از فلش و یا نصب هیچگونه پلاگین به سایت اضافه  کنند و به تمام نیاز های بازدید کنندگان پاسخگو باشند . قابلیت ها و استانداردهای جدیدی به این استاندارد اضافه شده و ساختار کد های آن تغییر کرده و بسیار ساده تر شده که کار طراحی وب سایت را راحت تر از قبل کرده است ، به طوری که امکان طراحی اشیا و اشکال را به صورت دو بعدی در اختیار آنها قرار داده ، برای دسته بندی مطالب سایت از تگهای نشانه گذاری می توان استفاده کرد ، امکان استفاده از فایل های صوتی و تصویری را بدون احتیاج داشتن به نرم افزارهای جانبی با استفاده از تگ ها را در اختیار طراحان سایت قرار داده ، طراحی و برنامه  نویسی فرم ها آسان تر شده و دارای قابلیتی است که کار کوکی ها را در صفحات HTML انجام میدهد و آن ذخیره اطلاعات بر روی مرور گر کاربران است . برای طراحی سایت های ورژن موبایل استفاده از این استاندارد بسیار مناسب است . طراحی سایت با این استاندارد باعث بالا رفتن زمان بارگذاری شده زیرا حجم کد ها را کاهش می دهد .
درک مرورگرها نسبت به صفحات روز به روز افزایش پیدا کرده و الگوریتم های آنها هر روز باهوش تر و پیشرفته تر از قبل می شود و در حال حاضر برای اینکه کاربران اطلاعاتی را که نیاز دارند در صفحات سایت ها پیدا کنند اهمیت زیادی برای آنها دارد . برای همین شما باید محتوای سایت و بخش های مختلف سایت  خود را به درستی طراحی و تقسیم بندی کنید که این کار برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی شما و تشویق کاربران در بازدید از سایت شما بسیار مهم خواهد بود و می توانید این کار را با استفاده از HTML5 به خوبی انجام دهید . عناصر زیادی هستند که بر سئو سایت تأثیر می گذارند که شاید مهمترین آنها ساختار HTML سایت باشد ، که هرچه بهینه تر باشد سرعت بارگذاری بیشتر شده و می توان خیلی راحت تر سایت را به مرورگرها معرفی کرد ، این استاندارد جدید در حال تکامل است و پیوستگی آن با سئو در حال پیشرفت است .

استفاده از HTML5 در طراحی سایت علاوه بر بارگذاری سریعتر موجب راحتی طراحی سایت می شود و طراحی وب سایت را ساده تر می کند. همچنین بر سئو سایت تاثیر مثبت دارد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید