حفظ رتبه در موتور جستجو اولویت مهم ساخت سایت

تراکم مناسب کلمات کلیدی در ساخت سایت


یکی از موارد بسیار مهم در ساخت سایت و کسب رنکینگ در موتورهای جستجویی نظیر گوگل میزان چگالی کلمات کلیدی در محتوای طراحی سایت شما می باشد. در مورد چگونگی حفظ رتبه سایت در گوگل در مقالات زیادی در بخش آموزش طراحی سایت توضیحات کافی را ارائه دادیم. اما نباید از تأثیر تراکم و چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت غافل شد. در واقع گوگل ارتباط بین سایت شما را با کلمات جستجو شده توسط کاربران با توجه به تراکم کلمات کلیدی سایت شما مشخص و برقرار می کند. هر میزان تراکم کلمات کلیدی در ساخت سایت شما بیشتر باشد ارتباط آن با سایت شما و جستجوی کاربران عمیق تر است. البته نکته ای که در اینجا اهمیت پیدا می کند این است که منظور از بالا بودن چگالی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی نیست بلکه استفاده مناسب از آنهاست زیرا استفاده زیاد باعث می شود که گوگل این تصور را پیدا کند که شما در حال تلاش برای اسپم کردن هستید و شما را جریمه می کند.

تعامل با گوگل در مورد کلمات کلیدی ساخت سایت


نحوه ایجاد تراکم مناسب کلمات کلیدی در طراحی وب سایت به این صورت می باشد که شما از محتوایی، آموزشی، خبری و یا غیره که طبیعی است و کاربران آن را دنبال می کنند استفاده کرده و در میان آن کلمات کلیدی را جای بدهید به صورتی که افراط نکرده و محتوای شما کاملاً با معنی باشد و قابل استفاده و مفید برای کاربران. در صورت رعایت نکردن موارد فوق و استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی نه تنها گوگل به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و شما را جریمه خواهد نمود بلکه ممکن است پنالتی سایت نیز در دسترس باشد. پیشنهاد ما این است که در هر صفحه نهایتاً یک سوم از جملات را با کلید واژه ها پر کنید و نه همه آنها.

حفظ رتبه در موتور جستجو اولویت مهم ساخت سایت

راهکار استفاده از کلمات کلیدی در ساخت سایت


همچنین راه دیگر استفاده از ترکیب کلمات و نیز کلمات مترادف است. مثلاً اگر در زمینه ساخت سایت فعالیت می کنید و کلمه کلیدی طراحی سایت مد نظر شما می باشد، می توانید از کلید واژه های ترکیبی زیر استفاده کنید: طراحی وب سایت، ساخت سایت، طراحی وب، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، آموزش طراحی سایت و بهینه سازی سایت و ... که متن شما نیز بسیار جذاب تر خواهد شد. حجم کلمات کلیدی نیز 3% بیشتر نشود. بنابراین با توجه به مطالب فوق می بینید که چگالی کلمات کلیدی بسیار اهمیت دارد ولی زیادی رویی در استفاده از آنها می تواند خطرناک باشد و باید فقط قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را رعایت کنید که کار چندان دشواری نیست و با این کار قطعاً می توانید رتبه خود را بهبود ببخشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید