آموزش سئو سایت در طراحی سایت خبری

اهمیت طراحی سایت خبری


انواع مختلفی از سایت ها امروزه وجود دارد که هر شخص یا شرکتی با توجه به اهداف خود و نیز نوع کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت می کند. اما یکی از پر طرفدارترین آنها در کنار طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری می باشد. بسیاری از خبرگزاری ها و اشخاص فعال در عرصه روزنامه نگاری و مطبوعات اقدام به طراحی سایت خبری می کنند تا هم در عرصه فعالیت خود بتوانند حضور موفق در اینترنت داشته باشند و هم از این راه بتوانند کسب درآمد نمایند.

محتوا در طراحی سایت خبری


با مطالعه مطالب مرتبط به سئو سایت در نشریات معتبر به یک پرسش و پاسخ جالب و آموزنده برخورد کردیم. فردی که یک سایت خبری داشت از یکی از کارشناسان بهینه سازی سایت مشهور پرسیده بود که در صورتی که خبر چند روز پیش درج شده در سایت را بخواهد تکمیل کند آیا بهتر است که خبر و محتوای جدیدی را بنویسد و یا اینکه بهتر است آن خبر قبلی را تکمیل و ویرایش کند. مثلا خبری مرتبط به تبلیغ در گوگل و یا طراحی اپلیکیشن. جواب نیز بسیار جالب بود: بهتر است در طراحی سایت خبری، برای هر خبر فقط یک صفحه داشته باشید و دلیل این کار نیز این است که هم مخاطبین و کاربران در میان صفحات متعدد گنگ نشوند و هم اینکه آن صفحه باعث می شود رتبه شما افزایش پیدا کند. بنابراین تعدد بیش از حد مطالبی که تا حد زیادی تکراری می باشند کمک زیادی به شما نمی کند و بهتر است کیفیت محتوای صفحات خود را برای تأثیر در سئو سایت افزایش دهید.

آموزش سئو سایت در طراحی سایت خبری 

سئو سایت و محتوای مناسب صفحات طراحی سایت خبری


در صورت آشنایی با سایت های مرجعی نظیر ویکیپدیا مشاهده می کنید که صفحات آن همواره در حال تکمیل شدن و آپدیت شدن می باشند. یعنی یک صفحه خاص برای هر مطلب وجود دارد که در طول زمان همواره در حال آپدیت شدن و ویرایش شدن می باشد و از نظر بهینه سازی سایت نیز کاملا قدرتمند هستند. این مورد در شرایطی که مطلب مورد نظر اتمام یافته است مصداق ندارد و باید صفحه ی جدیدی را برای آن ایجاد نمود. بنابراین در طراحی سایت خبری بهتر است که در صورت ارتباط خبرها با یکدیگر خبرهای قدیمی را آپدیت نمایید تا اینکه برای خبر مشابه صفحه ای جداگانه بسازید و انبوهی از صفحات مشابه را در سایت به وجود آورید. در این صورت آن صفحه هر روز قدرتمند تر شده و تأثیر مثبتی را بر روی رنک سایت و سئو سایت شما خواهد گذاشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید