منوهای کاربری در طراحی سایت آژانس مسافرتی

منو درباره ما در طراحی سایت آژانس مسافرتي


یکی از موارد ضروری که طراحی سایت آژانس مسافرتی باید مد نظر قرار دهید این است که بخشی را به معرفی آژانس خود اختصاص دهید. در این قسمت باید از ذکر مطالب غیر ضروری خودداری نمود و صرفا توضیحاتی مفید و خلاصه را از سوابق آژانس و مدیران و کارکنان آن و نیز گواهینامه ها و مدارکی که به آن اعتبار می دهد باشد. در طراحی سایت منو درباره ما علاوه بر آشنایی کاربران با خدمات آژانس باعث می شود تا اعتماد آنها نیز جلب شود و آسوده تر اقدام به خرید، خصوصاً خرید اینترنتی از سایت شما کنند.

منو تورهای آخر آژانس مسافرتی


از دیگر امکاناتی که در طراحی سایت آژانس مسافرتی می توان به بخشی که آخرین تورها را در آن قرار می دهید و باید در دید کاربران باشد اشاره کرد. با توجه به فلسفه طراحی وب سایت آژانس مسافرتی، کاربران به این سایت مراجعه می کنند تا با آخرین خدمات شما آشنا شوند که مهمترین خدمات آژانس نیز تور و فروش بلیط است. در دید بودن این منو اهمیت فراوانی دارد و باید به صورتی در طراحی وب سایت گنجانده شود که کاربران به محض ورود به سایت بتوانند تازه ترین تور های شما را مشاهده نمایند. حذف تورهای قدیمی نیز یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد که نباید مرتکب آن شد زیرا از دو جهت می تواند به ما کمک کند. ابتدا اینکه حذف مطالبی که ممکن است در گوگل ایندکس شده باشند می تواند تأثیر منفی در سئو سایت بگذارد و دوم اینکه وجود این تورها باعث می شود نمونه هایی از سوابق فعالیت شما در معرض دید کاربران باشد و با آنها آشنایی یابند.

منوهای کاربری در طراحی سایت آژانس مسافرتی 

معرفي خدمات و منو رزرو بلیط هتل ها و تورها


معرفی خدمات اهمیت بسیار زیادی دارد و خصوصاً در طراحی سایت آژانس مسافرتی باید خدمات ویژه ای که باعث تمایز شما از دیگر آژانس ها می شود را بیان کنید و نیز اشاره کنید که در زمینه رزرو هتل و صدور بلیط و .... در حال فعالیت هستنید و این خدمات را به کاربران و مشتریان خود چگونه ارائه می دهید. امکان رزرو بلیط هتل و هواپیما یکی از بخش های مهم در طراحی سایت شما است که با ایجاد قابلیت پرداخت اینترنتی می توانید به بهترین شکل از آن درآمد زایی کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید