اصول های اولیه سئو که در طراحی سایت باید رعایت شود : در بخش قبلی درباره دلایل رعایت اصول سئو و برخی از آن اصول صحبت کردیم. اما به دلیل اینکه اصول هایی را که باید در زمان طراحی سایت رعایت کنید بسیار است. ما قصد داشتیم تا تعدادی از قوانینی را که شما می توانید به راحتی آن را بر روی طراحی سایت خود پیاده کنید به شما ارائه دهیم. امروز در این مقاله به ادامه ی آن اصول هل می پردازیم. برخی دیگر از اصول پایه ای سئو در طراحی سایت

اصول های اولیه سئو که در طراحی سایت باید رعایت شود

کلمات کلیدی و متا توضیحات درستی را انتخاب کنید

در زمان طراحی سایت خود حتما این موضوع را مدنظر داشته باشید که کلمات کلیدی درستی را برای خود انتخاب کنید و متا توضیحات شما کامل باشد. زیرا گوگل و یا به طور کل موتور های جستجو سایت شما را از طریق همین کلمات کلیدی و متا توضیحات سایت شما شناسایی می کند.اگر شما از این بخش کاری خود به درستی استفاده کنید می توانید به معرفی سایت خود در موتور های جستجو کمک کنید. هر سایتی با کلمات کلیدی خاص طراحی و پایه ریزی می شود و به همین دلیل است که باید در انتخاب کلمات کلیدی خود دقت کنید.

 

تگ های H را در صفحات سایت خود رعایت کنید

تمامی صفحات یک طراحی سایت حائز اهمیت است. زیرا هر صفحه ای به خودی خود برای موتور های جستجو اعتبار دارد و هر کدام از این صفحه ها عنوانی را برای خود دارا هستند این را در نظر داشته باشید زیر عنوان برای صفحه ی H1 بهترین تگ محسوب می شود و برای زیر عنوان آن تگ H2 است. به همین دلیل بهتر است که هر دوی این تگ ها را در صفحات سایت خود پیاده سازی کنید.

با توجه به اینکه اصول پایه ای سئو یک مبحث طولانی است ترجیح می دهیم که ادامه مقاله را به روز بعد موکول کنیم. اگر علاقه دارید می توانید در مقاله ی بعدی علم خود را بیشتر کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید