افزایش یکباره رتبه سایت و سئو سایت

احتمالاً سایت های گوناگونی را دیده اید که ظرف مدت زمان کوتاهی به یکباره توانسته اند در رتبه بندی گوگل به صورت قابل ملاحظه ای پیشرفت کنند و جایگاه طراحی سایت خود را از رتبه های بسیار زیاد به صفحات اول گوگل برسانند. دلیل این امر برای بسیاری از کسانی که طراحی سایت انجام داده اند از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها نیز می خواهند در مدت زمان کوتاهی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند و جایگاه خود را بهبود ببخشند. بنابراین در این نوشته بر این شدیم که مطالبی را در مورد سئو سایت برای شما عزیزان توضیح دهیم، هر چند در بخش آموزش طراحی سایت مقالات فراوانی در این مورد ارائه داده ایم.

رقابتی بودن سئو سایت


در مورد سئو سایت باید بگوییم که به نوعی رقابت با تعداد بی شماری سایت می باشد. هر سایتی که قدرت بیشتری داشته باشد و کارشناس سئو سایت قوی تری را در اختیار بگیرد می تواند در این نبرد پیروز باشد و این امر نیز در کنار تولید محتوا و دیگر شاخصه های بهینه سازی سایت امکان پذیر می باشد. مجموعه فعالیت هایی که در سئو سایت انجام می گیرد به صورت مؤلفه های داخلی و خارجی سایت می توان دسته بندی نمود. همانند لینک های داخلی و بک لینک ها و نیز محتوا و تصاویر و نقش آنها در سئو سایت

افزایش یکباره رتبه سایت و سئو سایت

سئو سایت و رعایت مؤلفه های مهم


همانگونه که در بالا اشاره کردیم به مجموعه فعالیت هایی که در داخل و خارج از سایت در جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می گیرد و در نتیجه به بهبود رنکینگ سایت می انجامد سئو سایت می گویند که البته اقدامات فنی را نیز شامل می گردد. حال مؤلفه هایی که باعث سبقت شما از رقبا در طراحی سایت و سئو سایت می شود را با هم مرور می کنیم. ابتدا سایت رقبا را آنالیز نمایید و با افزایش فعالیت خود نسبت به رقبا در تولید محتوا قدم مؤثری بردارید. برای مثال می توانید در هر شرایطی یک مطلب بیشتر از رقبا در سایت خود قرار دهید. گام بعدی و مهم دیگر بک لینک ها می باشد زیرا تأثیر بسیار زیادی در سئو سایت دارد و باید نسبت به دیگر سایت ها از بک لینک های معتبر تری در طراحی سایت خود استفاده کرده و تعدا آنها را نیز افزایش دهید تا بتوانید گوی رقابت را ربوده و پیشرفت کنید. در پایان باز هم تأ کید می کنیم که سئو سایت یک پروسه زمانبر می باشد و نباید به روش هایی نظیر خرید لینک که ممکن است سایت شما را با جریمه روبرو کند فکر کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید