چند منو مهم طراحی سایت آژانس مسافرتی

فهرست تمامی تورهای مسافرتی


آژانس های مسافرتی در تمامی فصول سال تورهای پرطرفدار را در لیست مسافرت های داخلی و خارجی خود قرار می دهند. در طراحی سایت آژانس مسافرتی خود سعی کنید برای تورهای ثابت که اکثرا مسافران ثابتی نیز دارند صفحات مجزایی قرار دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر در طراحی سایت سلیقه و ذوق بیشتری به خرج بدهید سایت آژانس مسافرتی شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهد داشت برای این منظور می توانید از کسانی که آموزش طراحی سایت حرفه ای دیده اند دعوت به کار کنید.

فهرست تمامی مکان های مسافرتی


در طراحی سایت آژانس مسافرتی فهرست تمامی تورهای داخلی و خارجی را که در برنامه خود دارید در سایت قرار دهید این کار باعث ایجاد یک پیش زمینه از تمامی مقاصد گردشگری سایت شما در ذهن مشتریان و گردشگران می شود تا در سفرهای بعدی هم به آژانس مسافرتی شما مراجعه کنند.

چند منو مهم طراحی سایت آژانس مسافرتی 

دانستنی های مهم درباره تورهای مسافرتی


در این بخش از سایت باید تمامی اطلاعات لازم راجع به سفر را در اختیار مسافران مبتدی یا مسافرانی که برای اولین بار قصد سفر به استان یا کشور و یا قاره ای را دارند، قرار دهید. اکثر اوقات مسافرانی که قصد سفر به یک کشور جدید را دارند از اینکه اطلاعاتی راجع به کشور مقصد و یا در طی سفر نداشته باشند نگرانی هایی دارند که لازم است از قبل حل شود. از این رو در طراحی سایت آژانس مسافرتی باید تمامی اطلاعات سفر مثل بیمه را قرار دهید. با توجه به افزایش سایت های آژانس های مسافرتی شانس انتخاب شدن توسط مشتری با آژانسی است که دارای طراحی سایت برتر ومحبوب تری از لحاظ کامل بودن اطلاعات باشد.

معرفی دیدنی های برتر قاره ها و اقلیم آنها


از آنجایی اکثر گردشگران در مورد دیدنی های قاره ها و کشورهایی که قصد سفر به آنها را دارند پیش زمینه ای ندارند و نا آشنا هستند در طراحی سایت باید بخش زیادی را برای معرفی و نشان دادن این دیدنی ها و نمادها قرار داد و برای آنها لینک اختصاص داد. این اطلاعات باعث می شود که تورهای داخلی و تورهای خارجی توسط کاربران بیشتر انتخاب شوند. برخی اطلاعاتی که گردشگران راغب به دانستن آنها هستند اقلیم و آب و هوای قاره، کشور یا شهری است که قصد سفر به آن را دارند زیرا با توجه به سرد یا گرم بودن مقاصد، چمدان خود را می بندند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید