پروسه سئو سایت و اعتبار سایت


اهمیت اعتبار سایت نزد گوگل


اعتبار سایت شما در نزد موتورهای جستجو و به صورت خاص گوگل یکی از مهم ترین مواردی است که در طراحی سایت و نیز سئو سایت به آن توجه می شود و ما نیز به همین دلیل در این نوشته و مطالب دیگری که در بخش آموزش طراحی سایت قرار داده ایم به این موضوع پرداخته ایم. اعتبار سایت شما نزد گوگل منجر به بهبود رتبه شما می شود و گوگل سایت شما را در صفحات اول خود قرار خواهد داد و حتی در کلمات کلیدی مرتبط و مهم و یا کم اهمیت تر و غیر مرتبط نیز سایت شما به کاربران و جستجوگران نمایش داده می شود. البته همان گونه که همیشه در مباحث مرتبط به طراحی وب سایت تأکید کرده ایم پروسه سئو سایت، زمانبر بوده و باید شاخصه های مختلفی را در نظر قرار دهید تا بتوانید اعتماد گوگل را جذب کنید.

مراحل اولیه سئو سایت


در مورد بازده های زمانی از ابتدای طراحی سایت باید بگوییم چند برهه حساس و مهم در پیش دارید. اعتماد گوگل را می توان حتی در چند ماه اول فعالیت سایت نیز به دست آورد، به این طریق که باید مطالب با کیفیت و مفید که کاربران را به سایت بکشاند، بنویسید و به تعداد کافی به صورت مستمر در سایت خود قرار دهید. در کنار تولید محتوا و انتشار در سایت باید تلاش کنید به تعداد مناسبی بک لینک به صورت روزانه داشته باشید که این بک لینک ها از سایت های معتبر و خوبی گرفته شده باشد. با انجام همین چند نکته در سئو سایت خود خیلی زود تغییر جایگاه در رنکینگ گوگل را حس خواهید کرد و اعتماد گوگل را به دست خواهید آورد.

 پروسه سئو سایت و اعتبار سایت

پروسه سئو سایت


بهینه سازی سایت یا همان سئو یکی از مهمترین بخش های یک سایت می باشد که به عبارتی حتی از طراحی سایت نیز مهم تر است زیرا در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی را طراحی کنید ولی سایت بازدید نداشته باشد در واقع به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. بازدید و ترافیک سایت نیز از چند طریق بالا می رود که همگی ارتباط مستقیم با مباحث سئو سایت دارد. همانگونه که اشاره کردیم تولید محتوا و انتشار آن به صورت مرتب و لینک های داخلی و خارجی سایت همگی از دلایل بالا رفتن در رنکینگ گوگل هستند و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل نیز به معنی افزایش قابل توجه ترافیک سایت شماست. به همین دلیل است که بر روی تولید محتوای مفید و کپی نشده تأکید داریم تا با افزایش اعتبار نزد گوگل بتوانید به اهداف خود دست یازید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید