بهینه سازی یعنی کمینه یا بیشینه کردن چیزی برای بهبود آن. در طراحی سایت قرار دادن تصاویر در میان مطالب بخشی از فعالیت هایی است که ضروری می باشد اما این تصاویر باید از نظر اندازه و حجم مناسب باشد بنابراین به این عملکرد بهینه سازی یا بهبود تصاویر گفته می شود. اما این بهینه سازی سایت مراحلی دارد که در در این متن به توضیحی مختصر راجع به آن می پردازیم.

بهبود تصاویر با اصول سئو سایت 

حجم تصاویر در سئو سایت


در صورتی که حجم تصاویر شما در طراحی سایت بالا باشد زمان بیشتری برای آپلود سایت مورد نیاز می باشد و این نشانه ضعف سایت شما می باشد زیرا دانلود تصاویر زمان زیادی را می برد و این برای کاربران خوشایند نیست. برای جلوگیری از این مشکل باید حجم تصاویری را که در سایت می خواهید آپلود کنید کاهش دهید تا سرعت و کارایی سایت شما بالا رود. سوالی که برای اکثر طراحان مبتدی سایت پیش می آید این است که چگونه حجم تصاویر را کاهش دهیم باید بگوییم که این کار در مبحث سئو سایت با استفاده از نرم افزارهایی که در بازار موجود است به راحتی امکان پذیر است.

سئو و بر چسب زدن تصاویر


در بهینه سازی سایت باید به تصاویر برچسب زد یا به عبارت معمول تر تصاویر را تگ کرد زیرا تصاویری که در طراحی سایت برای مطالب خود می گذارید برای گوگل بی معنی و مفهموم است و گوگل نمی تواند این تصاویر را تشخیص دهد بنابراین موضوع تصاویر را روی آن ها باید تگ کنید تا توسط گوگل معنی دار تلقی شود.

بهبود تصاویر با اصول سئو سایت 

پوشه تصاویر در سئو سایت


در سئو سایت قوانینی وجود که رعایت آن ها به سایت شما اعتبار می بخشد یکی از این قوانین این است که برای پوشه تصاویر خود باید یک نام با حرف های انگلیسی یا به عبارت دیگر نام فینگلیش که با حروف کوچک نوشته شده است، گذاشته شود. نام پوشه تصاویر باید طوری گذاشته شود که با کلمات کلیدی وب سایتتان هماهنگ باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید