ساخت سایت شرکت مسافرتی و نکات مهم

انتخاب تور در ساخت سایت آژانس مسافرتی


در طراحی سایت آژانس مسافرتی به خصوص در بخش های مربوط به رزرو باید تمام تلاش خود را برای رضایت و جلب توجه متقاضیان به کار بست. طراحی وب سایت آژانس مسافرتی باید به گونه ای باشد تا دسترسی به تمام اطلاعات برای کاربران راحت باشد و آنها را سردرگم نکند تا کاربران بتوانند خدمات شما را به نحو احسن ببینند و برای  خرید آنها هزینه بپردازند. در طراحی سایت فهرست بندی ها را رعایت کنید و هتل ها و پروازها و نوع بیمه ها و در کل تمامی پکیج هایی را که دارید در سایت خود مشخص کنید تا کاربران بتوانند بر طبق میل و بودجه خود آنها را انتخاب کنند و رضایت داشته باشند.

طراحی صفحه ای مجزا برای هر تور مسافرتی


در طراحی سایت اگر برای هر تور صفحه ای جداگانه اختصاص بدهید، می توانید برنامه هایی را که تور در طی مدت زمان سفر مد نظر دارد را نیز در آن بگنجانید تا کاربران از قبل آمادگی داشته باشند و بتوانند از زمان های خالی تور استفاده بهینه ای داشته باشند مثلا برخی مسافران دوست دارند وقت بیشتری را برای خرید اختصاص بدهند بنابراین این وقت های خالی را برای رفتن به مراکز می گذارند.

ساخت سایت شرکت مسافرتی و نکات مهم 

صفحه پرسش و پاسخ در ساخت سایت آژانس مسافرتی


همانگونه که اکثر سایت های معتبر در ساخت سایت خود یک صفحه یا بخش را به جواب دادن به پرسش های کاربران اختصاص می دهند شما نیز در طراحی وب بخشی را به آن اختصاص دهید تا متقاضیان بتوانند سوالات و ابهامات خود را چه درباره مطالب سایت و چه در مورد تورها با شما در میان بگذارند.

انجمن مشتریان مهمترین بخش در ساخت سایت آژانس مسافرتی


در طراحی سایت می توانید بخشی را به انجمن مخصوص مشتریان اختصاص دهید این بخش باعث می شود تا یک سری مشتریان ثابت را جذب کنید و همیشه برای خود داشته باشید. می توانید در این انجمن سوالاتی را طراحی کنید و به پاسخ دهندگان به قید قرعه جوایزی را اهدا کنید تا مشتریان و کاربران جذب سایت شما شوند. لازم به ذکر است که آموزش طراحی سایت و استفاده از صفحاتی که تمامی نیازهای کاربران و مشتریان را برآورده می کند برای آژانس های مسافرتی بسیار حیاتی می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید