سئو کلاه سفید در طراحی سایت

سئو کلاه سفید یا وایت هت سئو به راه و روش اصولی و اخلاقی برای بالا بردن رتبه سایت گفته می شود. اگرچه نتیجه گرفتن از سئو کلاه سفید در طولانی مدت و با انجام زحمات فراوان اتفاق می افتد اما این نتیجه پایدار خواهد بود. در آموزش طراحی سایت بیشتر روش سئو کلاه سفید به طراحان تعلیم داده و توصیه می شود و به آنها گفته می شود به دلیل قانونی بودن سئو کلاه سفید و نیز تلاش فراوان برای بهبود سایت و استفاده از مقاله های برتر هیچگاه نگران رو شدن دست برای موتورهای گوگل نیستند و مشمول پرداخت هزینه ای هم نمی شوند.

شرح مختصری از روش های سئو کلاه سفید در سئو سایت

  1. قرار دادن کلمات کلیدی در تعداد مناسب در یک متن به طوری که همین کلمات کلیدی بر روی تصاویر نیز تگ شوند باعث بهینه سازی و یا به عبارت دیگر بهبود سئو سایت می گردد . همچنین مقاله ها نیز باید بر اساس کلمات کلیدی نوشته شوند.

  2. ساخت بک لینک های اصولی نیز در بهبود رتبه سایت مؤثر بوده و تعداد آنها باید متناسب با سایت شما باشد برای این منظور می توانید متن خود را در سایت های اجتماعی مرتبط قرار دهید و از آن ها بک لینک بگیرید.

  3. اگر مقاله های شما با کیفیت باشند و نیاز خواننده ها و کاربران را برآورده کند سبب می شود تا آنها زمان بیشتری را به خواندن مطالب شما اختصاص دهند و در نتیجه رتبه شما در گوگل بالا می رود و به طراحی سایت شما امتیاز بیشتری تعلق می گیرد.

  4. کد گذاری درست تمامی صفحات به گونه ای که مقاله های شما به چند پاراگراف تقسیم شده باشد و هر پاراگراف موضوع خاص خودش را داشته باشد ضمناً استفاده از کلمات کلیدی فراموش نشود.

  5. در آموزش طراحی سایت بر برگزیدن موضوع مناسب و جذاب به نحوی که تکراری نباشد و با متن نوشته شده تطابق داشته باشد تأکید می شود. می توانید از کلمات کلیدی در موضوع و سرتیتر متن هم استفاده کنید.

  6. رنگی کردن کلمات کلیدی به طوری که توسط کاربران خوانا باشد و موتور جستجوگر گوگل هم بتواند آن را شناسایی کند باعث بهتر شدن سئو سایت شما می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید